رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان:

فرهنگ بسیجی سدی استوار در برابر هجمه‌های نظام سلطه است

حجت‌الاسلام «سادات» گفت: فرهنگ بسیجی باعث اعتلای نظام اسلامی و موتور محرکه انقلاب اسلامی و سدی استوار در برابر هجمه‌های گوناگون نظام سلطه شده است.
کد خبر: ۶۳۰۴۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۳ - 14November 2023

فرهنگ بسیجی سدی استوار در برابر هجمه‌های نظام سلطه استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «سیدمحمد سادات» امروز در جمع خبرنگاران به فرهنگ بسیجی کشور اشاره کرد و اظهار داشت: اگر امروز عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران تا سواحل مدیترانه و آمریکای لاتین و حتی کشورهای اروپایی گسترده و جلوه‌های زیبایی از مقاومت جوانان حزب الله و غزه را در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی نظاره می‌کنیم، تحت تاثیر فرهنگ بسیجی و مقاومتی است که امام راحل مبتکر آن بودند.

وی افزود: اگر امروز عمق استراتژیک جمهوری اسلامی ایران تا سواحل مدیترانه و آمریکای لاتین و حتی کشورهای اروپایی گسترده و جلوه‌های زیبایی از مقاومت جوانان حزب الله و غزه را در برابر رژیم کودک کش صهیونیستی نظاره می‌کنیم، تحت تاثیر فرهنگ بسیجی و مقاومتی است که امام راحل مبتکر آن بودند.

حجت‌الاسلام سادات ادامه داد: حضرت امام خمینی(ره) در خلق گفتمان و واژگان جدید در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی از نبوغی عجیب برخوردار بودند و از جمله ابتکارات منحصر به فرد ایشان، فرمان تأسیس ارتش ۲۰ میلیونی و نیروی مقاومت بسیج بود که ۲۰ روز پس از تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و در شرایطی که تهدیدات لفظی و عملی آمریکا از جمله حرکت ناوهای آمریکایی به سمت آب‌های آزاد انجام می‌شد، فرمان تشکیل بسیج مستضعفین را صادر نمودند.

وی خاطرنشان کرد: از آن تاریخ تاکنون فرهنگ بسیجی باعث اعتلای نظام اسلامی و موتور محرکه انقلاب اسلامی و سدی استوار در برابر هجمه‌های گوناگون نظام سلطه گردیده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کردستان یادآور شد: تداوم حمایت از مردم مظلوم و مقتدر فلسطین به‌عنوان یک پیوست ضروری در برنامه‌های هفته بسیج و سایر برنامه‌ای جاری در سطح استان باید مد نظر باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار