ضرغامی خبر داد؛

تعامل وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در برگزاری تورهای دفاع مقدس

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در حوزه دفاع مقدس و مقاومت هماهنگی بسیار خوبی با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس داریم تا تورهای حوزه دفاع مقدس و راهیان نور به شایسته‌ترین شکل ممکن برگزار شود.
کد خبر: ۶۴۴۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۳ - 13January 2024

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی: تعامل با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در برگزاری تورهای دفاع مقدس«عزت‌الله ضرغامی» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برنامه‌های وزارت متبوع درخصوص گرشگری حوزه مقاومت و دفاع مقدس اظهار داشت: درخصوص گردشگری، دو حوزه «دفاع مقدس» و «پیشرفت و عدالت» که مورد توصیه و تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی است اولویت‌ اصلی و اساسی ما در وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی محسوب می‌شود.

ضرغامی خاطرنشان کرد: در حوزه گردشگری پیشرفت و عدالت، که هدف از آن نشاد دادن توانمندی‌های داخلی و پیشرفت‌های حاصله در کشور در جهت امیدآفرینی است، اولین تور را راه‌اندازی کردیم و در این خصوص از کارخانه‌جات بزرگ استان اصفهان استفاده کردیم.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: در حوزه دفاع مقدس و مقاومت و توسعه گردشگری در این حوزه نیز تعامل و برنامه‌ریزی‌های خیلی خوبی با بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس داشته‌ایم و مسیرهای مختلفی را طراحی کرده‌ایم تا  این کار به بهترین شکل ممکن صورت بگیرد.

وی افزود: در تلاشیم تا با همکاری و هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع‌ مقدس تورهای گردشگری حوزه دفاع مقدس و راهیان نور را به زودی برگزار کنیم.

ضرغامی تصریح کرد: نحوه فعالیت آژانس‌های گردشگری و نیز طریقه حضور افرادی که مناطق گردشگری دفاع مقدس و سازوکار و شرح وظایف دستگاه‌ها در این زمینه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار