رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌و‌گو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

همکاری بنیاد شهید با دستگاه‌های متولی برگزاری مراسم‌ تشییع شهدا/ حفظ نام و یاد شهدا مصداق شهیدپروری است

قاضی‌زاده هاشمی گفت: متولی مراسمات برگزاری تشییع شهدای دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقد است و ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاران این عزیزان هستیم.
کد خبر: ۶۳۸۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۶ - 17December 2023

همکاری بنیاد شهید با دستگاه‌های متولی برگزاری مراسمات تشییع شهدا/ حفظ نام و یاد شهدا مصداق شهیدپروری است«امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع‌پرس، با اشاره به برگزاری مراسم تشییع شهدای گمنام دفاع مقدس اظهار داشت: متولی مراسم برگزاری تشییع شهدای دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است و ما در بنیاد شهید و امور ایثارگران همکاران این عزیزان هستیم.

قاضی‌زاده هاشمی خاطرنشان کرد: همکاران بنده در بنیاد شهید و امور ایثارگران در سراسر کشور متناسب با موضوعات مختلف همکاری‌های لازم را با عزیزانمان در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های مقدس دارند و در این زمینه به حمدالله تعاملات خوبی وجود دارد.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه خداوند متعال ظاهراً اینگونه مقدر کرده است که شهدا به مرور تفحص شوند، گفت: این وضعیت بدان سبب است که از یکسو یاد و نام شهدای گرانقد ما زنده بماند و از سوی دیگر این تذکر به مردم داده شود که پایان زندگی دنیوی مرگ است و مرگ شرافتمندانه هم باعث عزت در این دنیا می‌شود و هم باعث عزت ابدی در آخرت خواهد شد.

وی افزود: توجه به انسان‌های راه‌یافته اثرات تربیتی مثبت فراوانی دارد و علت اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی می‌فرمایند که فضیلت حفظ نام و یاد شهدا کمتر از شهادت نیست، به این دلیل است که زنده نگه‌ داشتن یاد و نام شهدا به منزله شهیدپروری است تا ان‌شالله همانند سبک شهید زندگی کنیم و از دنیا برویم.

انتهای پیام/371

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار