در همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودرو شهید فخری‌زاده؛

دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین: ما از قدرت منطقه‌ای به سمت قدرت جهانی شدن رفته‌ایم

ابطحی با بیان اینکه جهان جدیدی در حال خلق شدن است گفت: آن زمان گذشت که امثال چرچیل، استالین و روزولت می‌نشستند و دنیا را تقسیم می‌کردند. امروز جهان اسلام سهم عظیمی برای خود در دنیا قائل است. ما از قدرت منطقه‌ای به سمت قدرت جهانی شدن رفته‌ایم.
کد خبر: ۶۳۴۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸ - 29November 2023

ابطحی: ما از قدرت منطقه‌ای به سمت قدرت جهانی شدن رفته‌ایمبه گزارش گروه اخبار داخلی دفاع‌پرس، چهارمین همایش ادبی فخر ایران و آیین رونمایی از خودروی دانشمند برجسته هسته‌ای کشور، دکتر «محسن فخری‌زاده» به‌مناسبت سومین سالروز شهادت این شهید وارسته و والامقام، صبح امروز (چهارشنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد.

در این مراسم که «سیدمحمد حسینی» معاون پارلمانی رئیس جمهور، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ضیاءالدین آقاجان‌پور» رئیس سازمان عقیدتی سیاسی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح و جمعی از مسئولان و مدیران این سازمان، سردار سرتیپ دوم «محمدقاسم ناظر» مدیرعامل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سفرای کشورهای مختلف، نمایندگان جنبش‌های مقاومت در منطقه، تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، جمعی از معاونین، مسئولان و مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، خانواده شهیدان رضایی‌نژاد، فخری‌زاده و جمعی از مسئولان لشکری و کشوری حضور داشتند، سید «مجتبی ابطحی» دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین اظهار داشت: دشمن صهیونیستی در ۱۵ مهر با عملیاتی ترکیبی روبرو شد. دشمن نیز برای برخورد با این عملیات دست به مجموعه جنایتی زد اسرائیلی‌ها به جنایت ترکیبی روی آوردند و فلسطینی‌ها هم مقاومت ترکیبی را انجام دادند. مقاومت ترکیبی جبهه مقاومت منجر به پیروزی‌هایی ترکیبی نیز شد و میزان این موفقیت‌ها در حال افزایش است.

وی اضافه کرد: دستاورد پیروز‌های جبهه مقاومت به گونه‌ای است که دشمن حتی نتوانست یک رزمنده مقاومت را به اسارت دربیاورد و یا تسلیحات نیروی مقاومت را از بین ببرد. همین موضوع سبب شد برای آتش‌بس‌های بعدی حماس شرط‌های جدیدی اضافه کند. چهار شرط اخیر حماس برای آتش‌بس دوباره ازجمله این موارد است. این موفقیت‌ها نشان می‌دهد حماس هم‌اکنون مدیریت زمان را در اختیار دارد و اتفاق‌های زیبا در انتظار مقاومت است.

دبیر کل کنفرانس بین‌المللی حمایت از فلسطین در ادامه سخنانش با بیان اینکه جهان جدیدی در حال خلق شدن است گفت: آن زمان گذشت که امثال چرچیل، استالین و روزولت می‌نشستند و دنیا را تقسیم می‌کردند. امروز جهان اسلام سهم عظیمی برای خود در دنیا قائل است. ما از قدرت منطقه‌ای به سمت قدرت جهانی شدن رفته‌ایم.

ابطحی در خاتمه سخنانش تاکید کرد: حضرت آقا در سال‌های ۹۳ و ۹۴ به جوانان غربی نامه نوشتند. تاثیرات این نامه‌ها بعد از هفت و هشت سال مشخص شده است. چون در بسیاری از نقاط اروپا اعترا‌ض‌هایی ضد اسرائیلی را شاهد هستیم.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار