معاون سپاه استان کرمانشاه:

حضرت علی‌اکبر (ع) الگوی جوانان ولایی است

سرهنگ «محمدی» گفت: امروز ما جشنواره را به یاد حضرت علی‌اکبر (ع) برگزار کردیم که ایشان الگوی جوانان ولایی است و جایگاه بسیار ویژه‌ای دارند.
کد خبر: ۶۳۷۶۵۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۲ - 13December 2023

حضرت علی اکبر (ع) به عنوان الگوی جوانان ولایی استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «افشار محمدی» معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه امروز در جشنواره حضرت علی اکبر (ع) به نام جوان سرباز که در سپاه حضرت نبی اکرم (ص) برگزار شد با اشاره به اهمیت نام این جشنواره، اظهار داشت: امروز ما جشنواره را به یاد حضرت علی اکبر (ع) برگزار کردیم که حضرت علی اکبر (ع) به عنوان الگوی جوانان ولایی است و جایگاه بسیار ویژه ای دارد.

وی خدمت سربازی را دوران رشد و تکامل جوانان خواند و افزود: قدر این دوران سربازی را حتماً بدانید و از این دوران نهایت بهره‌برداری را ببرید.

معاون اجرایی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه تصریح کرد: جایگاه علمی و پیشرفت‌های ایران عزیز را مرهون تلاش جوانان است و جایگاه امروز ما در عرصه‌های مختلف امنیتی، ورزشی، علمی و پزشکی مرهون جوانانمان است.

سرهنگ محمدی در ادامه به جنگ شناختی که دشمن علیه جوانان این مرز و بوم به راه انداخته اشاره کرد و گفت: دشمنان تلاش کردند که جوانان را در مسیری که خود آن را طراحی کرده‌اند قرار بدهند ولی با هوشیاری این جوانان آگاه بودند که در مسیر ولایت باقی مانده‌اند.

 در ادامه این مراسم از تعدادی از سربازان نمونه تجلیل شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها