نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

انعکاس دستاوردهای نظام به مردم ضروری است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: انعکاس دستاوردهای نظام به مردم ضروری است بنابراین باید مسئولان سعی کنند از کلی‌گویی بپرهیزند و مصداق کارهای خود را به خوبی خروجی دهند.
کد خبر: ۶۳۶۹۳۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۵ - 11December 2023

انعکاس دستاوردهای نظام به مردم ضروری استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در کردستان در جلسه هماهنگی استانی محلات اسلامی اظهار داشت: محله اسلامی مبنای مهمی برای رسیدن به تمدن اسلامی است و مردمی کردن اداره محلات اسلامی با محوریت مسجد لازم است صورت گیرد.

وی اصل محوریت اجرای طرح محله اسلامی را ایجاد تحول و تغییر اساسی ذکر کرد و افزود: پیشنهاد می‌شود که محلات اسلامی را رصد کرده و از این محلات به عنوان الگو برای سایر محلات استفاده کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان خواستار اجرای طرح محلات اسلامی در سطح استان شد و تصریح کرد: بسیاری از آسیب‌ها فقط در حاشیه‌ها اتفاق نمی‌افتد، بلکه باید کل استان و تمام محلات مورد ارزیابی قرار گرفته و مسائل و مشکلات محلات و گرفتاری‌های مردم در حوزه‌های مختلف بررسی و پیگیری شود.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه برای رسیدن به قله‌های افتخار و ترقی این کشور همه در حال تلاش و فعالیت هستند، یادآور شد: انعکاس دستاوردهای نظام به مردم ضروری است بنابراین باید مسئولان سعی کنند از کلی‌گویی بپرهیزند و مصداق کارهای خود را به خوبی خروجی دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار