نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

عالمان دینی نقش تأثیرگذاری در حفظ وحدت و اتحاد دارند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: عالمان دینی نقش تأثیرگذاری در حفظ وحدت و اتحاد کنونی استان داشته و حفظ حرمت و جایگاه این عزیزان از سوی مسئولان و اقشار مختلف مردم ضروری است.
کد خبر: ۶۴۰۱۷۰
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۶ - 25December 2023

عالمان دینی نقش تأثیرگذاری در حفظ وحدت و اتحاد دارندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده، ولی فقیه در استان کردستان در دیدار با روحانیون بر ضرورت جذب هرچه بیشتر طلاب ویژه تحصیل علوم اسلامی تأکید کرد و اظهار داشت: ماموستایان باید برای ارتقاء مدارس علوم دینی و جذب جوانان مشتاق و تحصیل علوم اسلامی، گام‌های مهم و مؤثری را بردارند.

وی افزود: عالمان دینی نقش تأثیرگذاری در حفظ وحدت و اتحاد کنونی استان داشته و حفظ حرمت و جایگاه این عزیزان از سوی مسئولان و اقشار مختلف مردم ضروری است.

حجت الاسلام پورذهبی ارتقای سطح علمی و معیشتی روحانیون کردستانی را جزو برنامه‌های اولویت‌دار ذکر کرد و گفت: اولویت کار بنده معیشت طلاب و روحانیون استان است و در این زمینه کار‌های مهمی انجام شده و در آینده نیز ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان از پیشرفت ساخت و تجهیز مدارس علوم دینی در کردستان خبر داد و یادآور شد: حوزه‌های چندین شهرستان از جمله بانه تا پایان سال آینده به بهره‌برداری خواهند رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها