نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

معلمان با ترویج و توسعه فرهنگ نماز به رسالت خود عمل کنند

حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» تلاش معلمان در عرصه تعلیم و تربیت، کار معلمی را همتراز رسالت پیامبران الهی خواند و گفت: معلمان باید با ترویج و توسعه فرهنگ نماز در کلاس‌های درس به این رسالت خود درست عمل کنند.
کد خبر: ۶۳۵۳۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶ - 04December 2023

معلمان با ترویج و توسعه فرهنگ نماز به رسالت خود عمل کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در کردستان در مراسم پیش اجلاسیه نماز دانش‌آموزی در شهرستان بیجار با اشاره به اهمیت و توجه به اهداف و فلسفه نماز اظهار داشت: آموزش نماز و فرائض دینی و اقامه نماز در ادارات و مدارس مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه نمازگزار باید نماز را اول وقت بخواند، نماز را به جماعت اقامه کند و خواندن نماز با حضور قلبی باشد، گفت: اهمیت نماز اول وقت تأثیرات بسیار بزرگ و مثبتی در زندگی روزمره دارد که مورد سفارش ائمه‌ اطهار (ع) نیز است.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه قرآن راه کسب آرامش را در یاد خداوند ذکر کرده است، افزود: ما با اقامه نماز اول وقت می‌توانیم همواره به یاد خداوند باشیم و آرامش درونی را برای خود و اطرافیانمان کسب کنیم.

وی خاطرنشان کرد: نماز بزرگترین درس الهی و یک الگوی مناسب برای رشد و کمال و نزدیک شدن به درگاه الهی است که باید همگان نسبت به آن متعهد و اهتمام ویژه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام پورذهبی خطاب به دانش‌آموزان، گفت: اهمیت نماز از هر درسی بالاتر است، ما در هر حالت و زمانی نیاز به اتصال روح الهی هستیم و آن در نماز خلاصه می‌شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان تلاش معلمان در عرصه تعلیم و تربیت، کار معلمی را همتراز رسالت پیامبران الهی خواند و یادآور شد: معلمان باید با ترویج و توسعه فرهنگ نماز در کلاس‌های درس به این رسالت خود درست عمل کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها