نماینده ولی فقیه در کردستان:

«تهذیب و خودسازی» از ویژگی‌های مبلغین است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» تهذیب و خودسازی را از ویژگی‌های مبلغین عنوان کرد و گفت: ما تا خودمان ساخته نشده باشیم به دیگران نمی‌توانیم کاری را ارائه دهیم، لذا می‌طلبد همواره خودمان را از لحاظ اخلاقی ارتقاء دهیم.
کد خبر: ۶۳۳۷۹۱
تاریخ انتشار: ۰۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۶ - 27November 2023

«تهذیب و خودسازی» از ویژگی‌های مبلغین استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده، ولی فقیه در کردستان امروز در دیدار با طلاب و روحانیون استان بر جهادی بودن مبلغان دینی تاکید کرد و اظهار داشت: انس با معارف الهی یکی از ویژگی‌های یک مبلغ است که باید بدان آراسته باشید.

وی تسلط به مهارت‌های نرم افزاری را لازمه مبلغان دینی عنوان کرد و افزود: مبلغ باید به‌دنبال علم و دانش به‌روز باشد، بنابراین ضروری است که از اطلاعات تاریخی و علمی به صورت کامل مطلع باشید.

حجت الاسلام پورذهبی «تهذیب و خودسازی» را از ویژگی‌های مبلغین عنوان کرد و گفت: ما تا خودمان ساخته نشده باشیم به دیگران نمی‌توانیم کاری را ارائه دهیم، لذا می‌طلبد همواره خودمان را از لحاظ اخلاقی ارتقاء دهیم.

وی خاطرنشان کرد: نظم و انضباط در کار برای یک مبلغ حائز اهمیت است، بنابراین باید حضور شما در مدارس منظم و دقیق باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه اگر می‌خواهید بر فرزندان جامعه مسلط بشوید خانواده‌ها را دریابید، یادآور شد: مبلغ باید نشان دهد لباس مقدس روحانیت در بحث تربیت بسیار تاثیرگذار است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها