در دیدار با استاندار کرمانشاه مطرح شد؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه: رسالت بنیاد حفظ آثار انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان است

سردار «خوشبخت» گفت: رسالت بنیاد حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان است. 
کد خبر: ۶۳۴۵۰۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۲ - 30November 2023

رسالت بنیاد حفظ آثار انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «بهروز خوشبخت» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه امروز در دیدار با استاندار کرمانشاه، اظهار داشت: رسالت بنیاد حفظ آثار  و نشر ارزش‌های دفاع مقدس انتقال فرهنگ دفاع مقدس به جوانان است. 

سردار خوشبخت با بیان اینکه وظیفه ما این است تا فرهنگ دفاع مقدس را در جامعه و به خصوص بین نوجوانان و جوانان ترویج دهیم، افزود: فرهنگ دفاع مقدس ابزاری قدرتمند در مقابل تهدیدات دشمنان است؛ فرهنگ ایثار و شهادت جوانان ما را از گزند دشمنان بیمه می‌کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: مردم کرمانشاه در چهل و چهار سالی که از عمر انقلاب می‌گذرد هر زمان که لازم بوده از دستاوردهای آن دفاع کرده و به دشمنان اجازه دست یابی به اهدافشان را نداده‌اند.

وی ادامه داد: مردم ایران نیز سلحشوری و از خودگذشتگی هموطنان خود در کرمانشاه خصوصاً در دوران دفاع مقدس را فراموش نمی‌کنند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در ادامه خواستار این شد که در دور دوم سفر رییس‌جمهور به استان، برای تکمیل باغ‌موزه دفاع مقدس اعتبارات لازم در نظر گرفته شود.

باید موزه دفاع مقدس یک موزه موفق و موثر باشد

«محمد طیب صحرایی» استاندار کرمانشاه با اشاره به اینکه باید موزه دفاع مقدس یک موزه موفق و موثر باشد، گفت: در این زمینه باید از تجربیات موزه‌های استان های دیگر و حتی کشورهای مختلف استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه نباید موزه دفاع مقدس نباید صرف نمایشگاهی داشته باشد، افزود: باید این مجموعه به حدی موثر باشد که جوان و نوجوانی که هشت سال دفاع مقدس را تجربه نکرده است نیز با حضور در این مجموعه حس این دوران را درک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها