مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان:

روحیه بسیجی و جهادی عامل پیشرفت هر مجموعه‌ای است

«ناظمی‌جلال» روحیه بسیجی و جهادی را عامل پیشرفت هر مجموعه‌ای خواند و گفت: توفیقات کشور در برهه‌های مختلف حاصل بسیج مردمی و انسجام ملی است.
کد خبر: ۶۳۴۰۲۴
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۰ - 28November 2023

روحیه بسیجی و جهادی عامل پیشرفت هر مجموعه‌ای استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «هاشم ناظمی‌جلال» مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان در نشست سردار «امان‌الله گشتاسبی» فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان با هیئت‌های اندیشه‌ورز بسیج فرهنگیان استان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، روحیه بسیجی و جهادی را عامل پیشرفت هر مجموعه‌ای خواند و با اشاره به توفیقات کشور در برهه‌های مختلف، این پیشرفت‌ها را حاصل بسیج مردمی و انسجام ملی توصیف کرد.

وی به ارائه گزارشی از وضعیت آموزشی پرداخت و آموزش و پرورش و هیأت‌های اندیشه‌ورز آن را محل رشد افکار و اندیشه‌های متعالی دانست و اظهار داشت: مشکلات استان کردستان توسط هیئت‌های اندیشه‌ورز و اساتید بسیجی احصا، شناسایی و متناسب با آن راهکار ارائه خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان افزود: همچنین فرهنگیان استان کردستان با روحیه بسیجی و در قالب هیئت‌های اندیشه ورز، به دنبال حل مسائل آموزش و پرورش هستند.

وی با اشاره به در پیش رو بودن انتخابات امسال، از آمادگی جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان برای حضور حداکثری و خلق حماسه‌ای دیگر خبر داد و یادآور شد: نقش فرهنگیان در برگزاری پرشور انتخابات، پررنگ و تاثیرگذار است. دانش‌آموزان نیز به ویژه رأی اولی‌ها با شور و حال خاص انتخاباتی، مروج حضور گسترده در این عرصه هستند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان یادآور شد: آموزش و پرورش به عنوان پیشانی نیروساز همه دستگاه‌ها، نقش بسزایی در ایجاد تحرک و نشاط در جامعه دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها