حضور حداکثری اقتدار ملی/ مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

هدف دستگاه تعلیم و تربیت، ایجاد زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات است

«ناظمی جلال» با بیان اینکه تنها هدف دستگاه تعلیم و تربیت در استان، ایجاد زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات است، گفت: انسجام و هماهنگی بین تشکل‌های دانش آموزی و فرهنگیان زمینه‌ساز شور انتخاباتی در میان مخاطبان تعلیم و تربیت خواهد بود.
کد خبر: ۶۴۰۵۴۷
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۸ - 26December 2023

هدف دستگاه تعلیم و تربیت، ایجاد زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، هاشم «ناظمی جلال» مدیرکل آموزش و پرورش کردستان امروز در اولین نشست کمیته سیاسی انتخابات اظهار داشت: آموزش و پرورش به دور از جناح‌بندی‌های مرسوم و متعارف سیاسی و انتخاباتی است و تنها هدف دستگاه تعلیم و تربیت در استان، ایجاد زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات است و مشارکت بالا در این رویداد ملی، حل مشکلات را در پی خواهد داشت.

وی افزود: نقش تشکل‌های دانش آموزی و فرهنگیان مهم است و انسجام و هماهنگی بین این تشکل‌ها زمینه‌ساز شور انتخاباتی در میان مخاطبان تعلیم و تربیت خواهد بود.

ناظمی جلال با بیان اینکه آموزش و پرورش می‌تواند نقش مثبت و تاثیرگذار خود را در عرصه انتخابات ایفا کند، گفت: آموزش و پرورش کردستان باید با بهره‌گیری از ظرفیت دانش‌آموزان نخبه و فرهنگیان پرتلاش، همچون همیشه به وظیفه تبیین‌گری خود در عرصه سیاسی عمل کند.

وی با اشاره به اینکه ایجاد کمیته سیاسی انتخابات و برگزاری اولین جلسه آن پس از فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی حاکی از اهمیت آن برای آموزش و پرورش است، از اعضای این کمیته خواست با بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف زمینه حضور پررنگ مخاطبان آموزش و پرورش را فراهم آورند.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان یادآور شد: نقش‌آفرینی درانتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری باید بر اساس رهنمودها و فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها