مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان:

اعزام گروه های جهادی سپاه به مناطق کم برخوردار سنندج

«جوزی» گفت: در راستای خدمت رسانی به مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین گروه‌های جهادی متشکل از پزشکان در قالب طرح کرامت جهت ارائه خدمات رایگان درمانی به این مناطق اعزام شدند.
کد خبر: ۶۴۳۸۹۷
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴ - 09January 2024

اعزام گروه های جهادی سپاه به مناطق کم برخوردار سنندجبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «خلیل جوزی» مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای خدمت رسانی به مناطق کم‌برخوردار و حاشیه‌نشین گروه‌های جهادی متشکل از پزشکان در قالب طرح کرامت جهت ارائه خدمات رایگان درمانی به این مناطق اعزام شدند.

وی افزود: پزشکان حاضر در این اعزام‌ها و گروه‌های جهادی، کاملاً به صورت رایگان و بدون چشم‌داشت حضور یافته و هزینه‌ای از مردم دریافت نمی‌کنند.

جوزی با ذکر اینکه در قالب این طرح‌ها ویزیت همراه با دارو رایگان، تب‌سنجی و مشاوره توسط پزشکان به اهالی مناطق ارائه می‌شود، گفت: بیمارانی که نیاز به خدمات تخصصی بیشتر داشته باشند با هماهنگی‌های لازم با رؤسای بیمارستان‌ها به صورت رایگان، خدمات درمانی دریافت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته این طرح با حضور پزشکان و متخصصان در محله تقتقتان سنندج انجام شد، گفت: در این راستا مردم خدمات درمانی و دارویی رایگان گرفتند و رضایتمندی مردمی به دنبال داشت.

مسئول سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کردستان با بیان اینکه روز گذشته سپاه ۲۲ میلیون تومان دارو رایگان به مردم تقتقان سنندج ارائه داد، تصریح کرد: اردو‌های جهادی از ابتدای سال جاری تاکنون چندین بار در روستا‌های سطح استان از جمله شهرستان سنندج و قروه اجرا و همچنان ادامه دارد. هر بار ۲۲ تا ۲۵ میلیون تومان داروی رایگان به نیازمندان داده می‌شود تا بتوانیم گوشه‌ای از مشکلات مردم فقیرنشین را برطرف کنیم.

جوزی یادآور شد: تا پایان سال نیز تیم‌های دیگر بهداشتی، درمانی و دندانپزشکی بسیج جامعه پزشکی کردستان برای ارائه خدمات رایگان بهداشتی و درمانی به مناطق کم برخوردار استان اعزام خواهند شد. بیمارانی که در محل مشکل‌شان برطرف شود، انجام و در صورت نیاز به عمل جراحی، سپاه به آنان کمک خواهد کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها