مدیرکل آموزش و پرورش کردستان:

مشارکت هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز در مسابقات ورزشی دوره ابتدایی

«ناظمی جلال» با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی دوره ابتدایی و مرحله کشوری جشنواره مادر و دختر و پسر و پدر به میزبانی استان، گفت: مجموع ادارات و دستگاه های اجرایی استان با همدلی، کمک شایانی به برگزاری هرچه بهتر این مناسبات در استان کردند.
کد خبر: ۶۱۴۴۰۲
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۷ - 04September 2023

مشارکت هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز در مسابقات ورزشی دوره ابتداییبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «هاشم ناظمی جلال» مدیرکل آموزش و پرورش کردستان در نشست شورای آموزش و پرورش استان کردستان در سنندج با اشاره به برگزاری مسابقات ورزشی دوره ابتدایی و مرحله کشوری جشنواره مادر و دختر و پسر و پدر به میزبانی استان، اظهار داشت: مجموع ادارات و دستگاه های اجرایی استان با همدلی، کمک شایانی به برگزاری هرچه بهتر این مناسبات در استان کردند.

وی با اشاره به مشارکت هزار و ۷۰۰ دانش‌آموز در این دوره از مسابقات کشوری، افزود: برگزاری این مسابقات زمینه رضایتمندی شرکت کنندگان را به دنبال داشت و این امر به یک برند در وزارتخانه تبدیل شده و باید تلاش کنیم در سال‌های آینده نیز این مسابقات به میزبانی استان اتفاق بیافتد.

«طیب سالاروندیان» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان نیز در این جلسه به ثبت سفارش کتاب‌ها اشاره کرد و اظهار داشت: تا امروز بیش از ۹۰ درصد از دانش‌آموزان میان پایه برای خرید کتب درسی در سامانه ثبت سفارش خود را انجام داده‌اند.

وی افزود: مقطع اول ابتدایی ۸۰ درصد، پایه هفتم ۶۵ درصد و پایه دهم با توجه به هدایت تحصیلی و مشکلاتی که در این خصوص داریم و آزمون‌های دولتی ۱۰ درصد انجام شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه ۹۵ درصد کتاب‌های دوره متوسطه دانش‌آموزان در انبارها موجود است، اظهار کرد: در ابتدایی ۹۰ درصد، در شاخه متوسط دوم نظری ۹۰ درصد و فنی و حرفه‌ای و کاردانش ۸۰ درصد در انبارها موجود است، امیدواریم تا ۲۵ شهریورماه ۱۰۰ درصد کتاب‌های درسی وارد شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار