معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان:

کردستان در زمینه توزیع کتاب‌های درسی رتبه ۹ کشور را دارد

«سالاروندیان» با بیان اینکه تاکنون کار توزیع کتب درسی در شهرستان‌ها و مناطق ۷۰ درصد و در مدارس ۵۷ درصد انجام شده است، گفت: در زمینه توزیع کتاب‌های درسی در سطح کشور رتبه ۹ را به خود اختصاص داده‌ایم.
کد خبر: ۶۱۶۷۹۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸ - 17September 2023

کردستان در زمینه توزیع کتاب‌های درسی رتبه ۹ کشور را داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «طیب سالاروندیان» معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان امروز در نشست شورای آموزش و پرورش و شورای پشتیبانی سوادآموزی استان در سنندج به توزیع کتاب‌های درسی در استان اشاره کرد و اظهار داشت: در زمینه توزیع کتاب های درسی در سطح کشور رتبه ۹ را به خود اختصاص داده‌ایم.

وی به تشریح توزیع کتاب های درسی پرداخت و افزود: تاکنون کار توزیع کتب درسی در شهرستان‌ها و مناطق ۷۰ درصد و در مدارس ۵۷ درصد انجام شده است.

سالاروند از برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازگشایی مدارس خبر داد و گفت: در سال تحصیلی جاری ۲۹۰ هزار دانش آموز در ۱۲ هزار و ۷۳۴ کلاس درس، ۳ هزار و ۶۲ مدرسه استان مشغول به تحصیل خواهند شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به نوسازی مدارس دولتی اشاره و تصریح کرد: برای اول مهر ۳۱۶ مدرسه دولتی نوسازی شده است.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش کردستان خاطرنشان کرد: برای اول مهر ۸۵ پروژه با ۳۲۶ کلاس درس و حدود ۴۰ هزار مترمربع زیربنا تحویل داده خواهد شد.

سالاروند از نام نویسی ۹۷ درصد دانش‌آموزان کردستانی برای سال تحصیلی ۱۴۰۲- ۱۴۰۳ در مدارس خبر داد و با بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازگشایی مدارس انجام شده است، یادآور شد: آیین بازگشایی مدارس اول یا سوم مهر، جشن شکوفه‌ها ۲۹ شهریور و جشن غنچه‌ها ۱۶ مهر در سطح استان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار