فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه:

نوجوان و جوانان باید شهدا را الگو و در راه آن‌ها قدم بردارند

سرهنگ «یاربیگی» گفت:نوجوان و جوانان به‌عنوان فرزندان این انقلاب از شهدا الگو بگیرند و در راه آنها قدم بردارند.
کد خبر: ۶۳۲۷۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲ - 22November 2023

نوجوان و جوانان باید  شهدا را الگو و در راه آن ها قدم بردارندبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرهنگ پاسدار «غلام‌علی یاربیگی» فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه امروز در یادواره شهدای لاله‌های روشن استان کرمانشاه، اظهار داشت: دانش‌آموزان در اقتدار و عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران سهم به‌سزایی دارند که حاکی از بصیرت، ولایت مداری و هوشیاری آنها است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه خاطرنشان کرد: دانش‌آموزان باید بنا به فرمان رهبر انقلاب در حوزه جهاد تبیین و بیانیه گام دوم انقلاب نقش‌آفرینی کنند.

سرهنگ یاربیگی با اشاره به جایگاه شهدا بر اساس آیات قرآن، گفت: شهدا در آن مقطع با خدا معامله کردند، عزیز شدند و در راه عزت قرار گرفتند.

فرمانده  ناحیه مقاومت بسیج سپاه کرمانشاه گفت: در یادواره‌های شهدا باید پیام شهدا در حوزه جهاد تبیین و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بیشتر به دانش‌آموزان منتقل شود.

وی افزود: امروز سومین روز هفته مبارک بسیج است که شعار محوری این روز بسیج امید ملت ایران است که اکنون پس از ۴۵ سال از عمر انقلاب می‌بینیم شهدا این راه را هموار کردند.

سرهنگ یاربیگی تصریح کرد: در این یادواره‌ها باید  پیام شهدا در حوزه جهاد تبیین و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب بیشتر به دانش‌آموزان منتقل شود.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری بعد از گذشت چهار دهه از عمر انقلاب، جوانان را برای تمدن‌سازی خطاب قرار داده که امیدآفرین باشند و در حوزه کسب دانش کوشاتر باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج  سپاه کرمانشاه خاطرنشان کرد: نوجوان و جوانان به‌عنوان فرزندان این انقلاب از شهدا الگو بگیرند و در راه آن ها قدم بردارند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها