مسئول امور روحانیون سپاه بیت‌المقدس کردستان:

بسیج نیرویی برخاسته از دل مردم است

حجت‌الاسلام «قدرتی» گفت: بسیج نیرویی برخاسته از دل مردم است که از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب در صف اول جهاد و ایثار حضور داشت و امروز نیز شاهد تبلور این نیروی عظیم مردمی در عرصه های مختلف هستیم.
کد خبر: ۶۳۲۳۹۷
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۱:۵۳ - 22November 2023

بسیج نیرویی برخاسته از دل مردم استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت الاسلام «جمال قدرتی» مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به جبهه مقاومت و زبونی اسرائیل غاصب در مقابل ملت فلسطین و غزه اظهار داشت: هیچ کسی گمان نمی‌کرد که رزمندگان جبهه مقاومت اینگونه رژیم صهیونیستی را ناتوان و عاجز کنند.

وی ادامه داد: جبهه مقاومت شاید از نظر ادوات و تسلیحات در تنگنا باشد، ولی ایمان رزمندگان تا امروز بر دشمن پیروز شده است و این نشان می‌دهد ایمان و توکل به خدا بهترین وسیله برای پیروزی بر باطل است.

استاد حوزه ادامه داد: اسرائیل غاصب گونه می‌اندیشید که می‌تواند ظرف چند روز جبهه مقاومت را از بین ببرد، ولی این گونه نشد و بالعکس شاهد قدرت گرفتن رزمندگان حماس و از سوی دیگر فعال شدن دیگر جریان های مقاومت در منطقه هستیم که این نشان می‌دهد امروز جهان اسلام بخصوص آزادی‌خواهان مسلمان به یقین رسیده‌اند که تنها راه پیروزی بر مستکبران و متجاوزان مبارزه است نه سازش.

وی خاطرنشان کرد: پیروز نهایی تقابل جریان مقاومت با اسرائیل غاصب بی‌شک مردم غزه و فلسطین هستند و با وجود اینکه ابرقدرت‌های جهانی رسماً و مستقیماً دولت نامشروع اسرائیل را همه گونه حمایت می‌کنند ولی بی‌گمان وعده الهی محقق خواهد.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان در ادامه ضمن تبریک فرا رسیدن هفته بسیج یادآور شد: بسیج نیرویی برخاسته از دل مردم است که از همان روزهای نخستین پیروزی انقلاب در صف اول جهاد و ایثار حضور داشت و امروز نیز شاهد تبلور این نیروی عظیم مردمی در عرصه های مختلف هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار