مسئول امور روحانیون سپاه بیت‌المقدس کردستان:

رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار دارد

حجت‌الاسلام «قدرتی» گفت: رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است و به زودی فلسطین دوباره به دست صاحبان اصلی آن یعنی مسلمانان خواهد افتاد.
کد خبر: ۶۴۶۱۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶ - 21January 2024

اسرائیل در سراشیبی سقوط قرار داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام والمسلمین «جمال قدرتی» مسئول امور روحانیون سپاه بیت‌المقدس کردستان در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: رژیم صهیونیستی در آستانه نابودی قرار دارد و در ماه‌های اخیر در یک کابوس بسیار بزرگ به سر می‌برند و در حال گذراندن سخت‌ترین شرایط خود در تاریخ است.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در سراشیبی سقوط قرار گرفته است، افزود: رژیم صیونیستی نابود می‌شود و به زودی فلسطین دوباره به دست صاحبان اصلی آن یعنی مسلمانان خواهد افتاد.

حجت‌الاسلام قدرتی گفت: رژیم کودک‌کش اسرائیل با عملیات تروریستی در دمشق و به شهادت رسیدن مستشاران ایرانی بار دیگر به جهانیان نشان داد برای رسیدن به مقاصد پلید و شیطانی خود هیچ مرز و محدوده‌ای را نمی‌شناسد.

مسئول امور روحانیون سپاه بیت المقدس کردستان یادآور شد: بی‌گمان به شهادت رساندن مستشاران ایرانی در کشور سوریه یک اقدام کاملاً تروریستی و مغایر با قوانین جنگی و یک عمل ضدانسانی است که به هیچ وجه قابل توجه و دفاع نمی‌باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها