مدیر مخابرات منطقه کردستان:

نصب و راه‌اندازی تجهیزات مخابراتی در ۴۷ روستای کردستان در نیمه اول سال

«حکمت» گفت: در نیمه اول سال جاری در ۴۷ روستای استان با هدف بهبود عملکرد سرویس‌های مخابراتی، تجهیزات CWDM و PHD با صرف ۷۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار، نصب و راه‌اندازی شده‌اند.
کد خبر: ۶۲۵۰۳۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹ - 22October 2023

نصب و راه‌اندازی تجهیزات مخابراتی در ۴۷ روستای کردستان در نیمه اول سالبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «آزاد حکمت» مدیر مخابرات منطقه کردستان در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در نیمه اول سال جاری در ۴۷ روستای استان با هدف بهبود عملکرد سرویس‌های مخابراتی، تجهیزات CWDM و PHD با صرف ۷۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار، نصب و راه‌اندازی شده‌اند.

حکمت افزود: اجرای پروژه‌های توسعه‌ای در حوزه سیستم‌های انتقال موجب، تقویت و افزایش پهنای باند و دیتا برای اپراتور‌های تلفن همراه و اینترنت پرسرعت مخابرات می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کردستان تصریح کرد: این پروژه‌ها در هفت روستای شهرستان مریوان، شش روستای شهرستان سقز، ۹ روستای شهرستان بیجار، ۱۱ روستای شهرستان سنندج، شش روستای شهرستان دیواندره، چهار روستای شهرستان دهگلان، سه روستای کامیاران و یک روستای شهرستان قروه عملیاتی و به بهره‌برداری رسیده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: با این اقدام شاهد ارتقای سطح کیفی خدمات دیتایی به مشتریان ساکن در نقاط روستایی به میزان قابل ملاحظه‌ای هستیم.

مدیر مخابرات منطقه کردستان یادآور شد: با اجرای این پروژه زیرساخت‌های دیتایی با کیفیت مطلوب‌تر نیز برای دیگر اپراتور‌های تلفن همراه توسط مخابرات منطقه کردستان فراهم شده که در صورت نیاز این بستر در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها