مدیر مخابرات منطقه کردستان:

۲ هزار و ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری حوزه مخابراتی در پنج ماهه سال جاری

«حکمت» در مراسم افتتاح ۱۲۸ پروژه مخابراتی که در ۶ شهرستان کردستان گفت: سال گذشته در حوزه مخابرات ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد و در پنج ماهه سال جاری با حمایت استاندار و مدیران ارشد مخابرات ایران ۲ هزار و ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در این حوزه انجام شده است.
کد خبر: ۶۱۴۳۹۰
تاریخ انتشار: ۱۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۴ - 04September 2023

۲ هزار و ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری حوزه مخابراتی در پنج ماهه سال جاریبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «آزاد حکمت» مدیر مخابرات منطقه کردستان در مراسم افتتاح ۱۲۸ پروژه مخابراتی که در ۶ شهرستان کردستان با حضور استاندار به صورت همزمان و از طریق ویدیو کنفرانس انجام شد، اظهار داشت: سال گذشته در حوزه مخابرات ۲ هزار و ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شد و در پنج ماهه سال جاری با حمایت استاندار و مدیران ارشد مخابرات ایران ۲ هزار و ۵۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری در این حوزه انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه پروژه های مخابراتی به طور کامل به بهره برداری رسیده است، افزود: ۱۲۸ پروژه شامل ۴۰ پروژه در زمینه تجهیزات انتقال با سرمایه گذاری ۷۶ میلیارد ریال، ۳۱ پروژه سوییچ با ۱۱ میلیارد ریال، یک پروژه مرکز مخابراتی باشماق با سرمایه گذاری ۶۳۰ میلیارد ریال امروز افتتاح شد.

وی افزود: ارتقای سایت های همراه به ۴G بیش از ۵۱۰ میلیارد ریال و چهار پروژه سایت جدید همراه اول با اعتبار ۲۶۰ میلیارد ریال از دیگر پروژه های قابل افتتاح امروز است.

مدیر مخابرات کردستان بیان کرد: از مجموع پروژه های قابل افتتاح امروز ۱۶ پروژه مربوط به شهرستان بیجار، ۱۷ پروژه شهرستان سقز، ۳۰ پروژه در مریوان، ۲۸ پروژه سنندج، ۲۶ پروژه دهگلان، ۱۱ پروژه شهرستان بانه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها