ریاست‌جمهوری سوریه:

صهیونیست‌ها خونبارترین جنایت را در عصر حاضر مرتکب شدند

ریاست جمهوری سوریه با صدور بیانیه‌ای هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی را خونبارترین جنایت در عصر حاضر توصیف کرد.
کد خبر: ۶۲۴۰۲۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۷ - 18October 2023

صهیونیست‌ها خونبارترین جنایت را در عصر حاضر مرتکب شدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المیادین، ریاست جمهوری سوریه با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: جنایت جانیان صهیونیست در هدف قرار دادن بیمارستان المعمدانی در نوار غزه یکی از وحشیانه‌ترین جنایات ضدبشری در عصر حاضر و خونبارترین آن‌ها به شمار می‌رود.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: سوریه این جنایت علیه صد‌ها بی‌گناه در غزه را یک اقدام وحشیانه محسوب می‌کند که بیانگر میزان حقد و کینه رژیم صهیونیستی است؛ رژیمی که جنایاتش از بالاترین درجات کشتار و تجاوز فراتر رفته است.

در این بیانیه آمده است: این جنایت وحشیانه یادآور جنایات رژیم صهیونیستی در زمان تأسیس آن و انعکاس دهنده تصویر آشکاری از تداوم مسیر گروه‌هایی است که این رژیم جنایتکار را تأسیس کرده‌اند.

در بیانیه ریاست جمهوری سوریه تصریح شده است: دمشق، کشور‌های غربی و در رأس آن‌ها آمریکا را مسئول این جنایت و دیگر جنایات رژیم صهیونیستی می‌داند چرا که آن‌ها حامی تل‌آویو در تمام عملیات کشتار سازماندهی شده علیه ملت فلسطین هستند.

مقامات سوریه به دنبال هدف قرار گرفتن بیمارستان المعمدانی و کشتار وحشیانه صد‌ها فلسطینی مستقر در این بیمارستان، سه روز عزای عمومی اعلام کردند.

انتهای پیام/ 411

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار