با حضور تولیت آستان قدس و وزیر بهداشت صورت گرفت؛

افتتاح بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در بیمارستان رضوی

در آستانه میلاد با سعادت حضرت رضا علیه‌السلام با حضور حجت‌السلام «احمد مروی» و «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، بزرگترین مرکز تخصصی درمان ناباروری (IVF) شرق کشور با عنوان «بُشری» در بیمارستان فوق تخصصی رضوی در مشهد مقدس افتتاح شد.
کد خبر: ۶۶۸۱۶۲
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۳۸ - 19May 2024

افتتاح بزرگترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور در بیمارستان رضویبه گزارش دفاع‌پرس از خراسان رضوی، آیین افتتاحیه مرکز «بشری» بزرگترین مرکز تخصصی درمان ناباروری (IVF) شرق کشور در بیمارستان فوق تخصصی رضوی امروز همزمان با روز ملی جمعیت، با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین «احمد مروی» تولیت آستان قدس رضوی، «بهرام عین‌اللهی» وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، «مصطفی فیضی» قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، «فریدون نوحی» رئیس هیئت مدیره بیمارستان رضوی، «محمود شبستری» رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد و جمعی از مسئولان و کادر درمان در سالن همایش‌های این بیمارستان برگزار شد.

عملیات ساخت این مرکز تخصصی درمان ناباروری در راستای اجرای تأکیدات تولیت آستان قدس رضوی در حوزه جوانی جمعیت و با هدف حمایت از اجرای سیاست‌های فرزندآوری، کمک به درمان زوجین نابارور و همچنین ارتقای خدمات بیمارستان رضوی در حوزه درمان بیماران نابارور و افزایش ظرفیت پذیرش بیماران در این بخش، از شهریور ۱۴۰۱ آغاز شد.

مرکز درمان ناباروری بشری با همکاری پزشكان فوق تخصص در رشته‌هاي زنان و نازایی، جنين‌شناسي، اورولوژی، ژنتیک، انکولوژی، روانشناسی و کارکنان آموزش‌دیده و با بهره‌گيری از پيشرفته‌ترين تجهيزات و جدیدترین تکنیک‌های درمان ناباروری در دنیا در فضایی با زیربنای دو هزار و ۹۰۰ مترمربع آماده ارائه خدمات به عموم مراجعان داخلی و خارجی است.

از جمله بخش‌های این مرکز می‌توان به کلینیک فوق تخصصی درمان ناباروری، بخش IVF و اتاق‌های عمل، آزمایشگاه تخصصی، کلینیک مشاوره نازایی، بخش پذیرش بیماران خارجی(IPD)، واحد حقوقی، واحد تزریقات و داروخانه اشاره کرد.

در این مرکز تمام روش‌های درمان ناباروری روز دنیا؛ از ساده‌ترین درمان‌ها از جمله تحریک تخمک‌گذاری تا پیشرفته‌ترین همچون IUI، IVF، میکرواینجکشن، تخمک اهدایی، جنین اهدایی، رحم جایگزین، فریز تخمک و اسپرم،PRP تخمدان و رحم، هیستروسکوپی، لاپاراسکوپی، اسکلروتراپی آندومتریوما و جراحی‌های اندومتریوز انجام می‌شود.

گفتنی است، همزمان با افتتاح بزرگ‌ترین مرکز درمان ناباروری شرق کشور، پروژه پارکینگ طبقاتی و طرح توسعه بخش MRI این بیمارستان نیز به بهره‌برداری رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار