یک فرمانده نیروی دریایی ارتش:

«روحیه خودباوری» و «اعتماد به دانش بومی» دستاورد ناوگروه ۸۶ است

امیر دریادار دوم «نامجو» ایجاد امنیت و غرور ملی، روحیه خودباوری، روحیه خوداتکایی، اعتماد به دانش بومی را از جمله دستاورد‌های ناوگروه بیان کرد.
کد خبر: ۶۲۲۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۷ - 11October 2023

روحیه خودباوری و اعتماد به دانش بومی دستاورد ناوگروه ۸۶ استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، امیر دریادار دوم «یحیی نامجو» یکی از فرماندهان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی امروز در نشست تخصصی ابعاد حضور ناوگروه ۸۶ نیروی دریایی ارتش که در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر برگزار شد، با بیان این که طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب اسلامی حضور ناوگروه افتخار بزرگی است، با اشاره به ادراک و باور‌های غلط دشمن درباره جامعه ایرانی اظهار داشت: دشمن درصدد تهاجم شدیدتر به باور‌های و اعتقادات جامعه بود.

وی افزود: باور غلط دیگر دشمن ضربه زدن به سرمایه‌های اجتماعی نظام و عمق راهبردی نظام بوده است در حالی که امنیت دومین نیاز انسان به شمار می‌رود و از آن جایی که جهان در انتظار نظم نوین جدید است، توانایی حضور در دریا‌ها از ارکان و مؤلفه‌های موازنه قدرت است.

امیر دریادار دوم نامجو حکمرانی دریایی را از مؤلفه‌های تغییر موازنه قدرت برشمرد و گفت: حضور ارتش در اقیانوس‌های دوردست در راستای تبدیل شدن ایران به قدرت جهانی صورت گرفته است.

این فرمانده نیروی دریایی گفت: حضور ناوگروه در دریا‌ها یاس و ناامیدی را در بین دشمنان رقم زده است و ناوگروه ۸۶ دست بلند نظام در راستای گسترش بخش به عمق استراتژیک راهبردی نقش مهمی ایفا کرده است.

وی افزود: این ناوگروه بیش از هر چیزی امنیت ایجابی را در جامعه ایجاد کرده است و این ناوگروه برای منطقه و کشور‌های مسلمان افتخارآفرینی کرده است.

امیر دریادار دوم نامجو ایجاد امنیت و غرور ملی، روحیه خودباوری، روحیه خوداتکایی، اعتماد به دانش بومی را از جمله دستاورد‌های ناوگروه بیان کرد و گفت: این ناوگروه به وجهه بین المللی ایران اسلامی افزوده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها