استاندار گلستان در مراسم رژه نیروهای مسلح:

بهره‌گیری از تجربیات دفاع مقدس راه رسیدن به تمدن اسلامی است

«زنگانه» گفت: آزمون کارآمدی نظام جمهوری اسلامی می‌تواند با استفاده از تجربیات دفاع مقدس، ما را به تمدن اسلامی نزدیک کند.
کد خبر: ۶۱۷۹۵۶
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۹ - 22September 2023

تجربیات دفاع مقدس راه رسیدن به تمدن اسلامی است

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان امروز (جمعه) در مراسم رژه نیروهای مسلح استان گلستان که به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: یکی از دستاوردهای دفاع مقدس خودباوری بود و رزمندگان ما توانستند در برابر دشمن با خودباوری و اتکا به نیروی ایمان ایستادگی کنند.

زنگانه ادامه داد: رشد باورهای دینی در دوران دفاع مقدس بسیار چشمگیر بود و در دوران مقدس همه چیز ما در درون جبهه و پشتیبانی از آن رنگ خدایی گرفته بود.

استاندار گلستان ارتقای توانمندی‌های نظامی و رسیدن به خودکفایی را از دیگر دستاوردهای دفاع مقدس دانست و گفت: تفکر بسیجی، راهبرد دوران دفاع مقدس بود و امروز قداست و طهارت بسیج، مرهون شهادت‌طلبی‌های بسیجیان دفاع مقدس است.

این مقام مسئول افزود: رشد فضائل اخلاقی در افراد از دستاوردهای دیگر دفاع مقدس بود. بسیجیان و رزمندگان ما خود را به نور صفا معطر می‌کردند و یک‌شبه راه صدساله را می‌رفتند.

وی در ادامه اظهار داشت: پیشرفت‌های نظامی ایران خیره‌کننده است؛ به‌طوری‌که امروز به تحریم خرید تجهیزات نظامی از ایران روی آوردند.

این مقام مسئول یادآور شد: صدام قول داده بود که پس از گذشت سه روز از آغاز جنگ در خرمشهر سخنرانی کند؛ ولی در خط نخست، مردم مانع از سقوط شهر شدند.

زنگانه تأکید کرد: عملیات مختلف مردمی‌بودن جنگ را در دفاع مقدس نشان می‌دهد و مردم به دنبال آن بودند که تکلیف خود را عمل کنند.

وی متذکر شد: انگیزه قوی مذهبی، نیرویی بود که مردم و رزمندگان ما را به نبرد با دشمنان می‌شکاند تا کیان و تمامیت ارضی کشور حفظ شود.

استاندار گلستان خاطرنشان کرد: مبارزه فعال با منافقان و دشمنان داخلی توأم با مبارزه در جبهه‌های از دستاوردهای سیاسی بود که در دفاع مقدس به دست آوردیم.

وی گفت: سهمیه‌بندی کالاهایی ضروری بر اساس سیستم‌های خاص سهمیه‌بندی توسط بخش‌های مسئول تجربیاتی بود که می‌تواند در جنگ اقتصادی نیز از آن بهره گرفت.

این مقام مسئول متذکر شد: سیاست صرفه‌جویی و جلوگیری از ورود کالاهای لوکس از جمله تجربیاتی بود که در دفاع مقدس به دستاوردیم و باید از آن استفاده کنیم.

وی یادآور شد: تحکیم وحدت ملی و رسوایی لیبرال‌ها و منافقین و پیروزی در آزمون‌های مختلف از دیگر دستاوردهایی است که می‌توانیم به آن اشاره کنیم.

استاندار گلستان گفت: آزمون کارآمدی نظام جمهوری اسلامی می‌تواند با استفاده از تجربیات دفاع مقدس، ما را به تمدن اسلامی نزدیک کند.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها