ما متحدیم/

پیام استاندار گلستان به‌مناسبت هفته دفاع مقدس

«زنگانه» در پیامی به‌مناسبت هفته دفاع مقدس تأکید کرد: بی تردید آنچه در دفاع مقدس با سلحشوری و رشادت مردان و زنان غیور ایرانی رخ داد، نمونه‌ای منحصر به فرد است که در هیچ کجای دنیا، صحنه‌های آن دیده نشده است.
کد خبر: ۶۱۸۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴ - 22September 2023

پیام استاندارگلستان به مناسبت آغاز هفته دفاع مقدس

به گزارش دفاع‌پرس از گرگان، «علی‌محمد زنگانه» استاندار گلستان در پیامی فرا رسیدن آغاز چهل و سومین سالگرد هفته دفاع مقدس را به تمامی مردم سلحشور، مومن و انقلابی استان که در راه دفاع از آرمان های انقلاب شکوهمند اسلامی از بذل جان و مال خویش در هشت سال جنگ تحمیلی دریغ نکردند، تبریک گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسم رب الشهدا والصدیقین

تاریخ جمهوری اسلامی ایران از آغاز تا به امروز سرشار از لحظه ها و صحنه هایی است که در آن رشادت، دلاوری و پایمردی آحاد مردم در معرض دید جهانیان قرار گرفته است.

تردیدی نیست که دفاع مقدس نقطه اوج عزت و عظمت ملت ایران در قرن معاصر است و به فرموده رهبر فرزانه انقلاب اسلامی زمانی اوج شکوه این مقاومت و پایداری مشخص می شود که همگان بدانند «همه‌ی قدرتهای مطرح آن روز دنیا شدند یک جبهه و در این حمله‌ی به ما، حمله‌ی به جمهوری اسلامی و انقلاب اسلامی، سهیم شدند. در یک چنین نبردی، در یک چنین رویارویی‌ای ملّت ایران توانست روی سکّوی پیروزی بِایستد و با شکوه خودش را به دنیا نشان بدهد؛ عظمت این است.»

ابرقدرت های دنیا تلاش کردند با تحمیل جنگی تمام‌عیار، حکومتی را که به زعامت یک فقیه عالم و به پشتوانه اراده یک ملت شکل گرفته بود را از پای درآورند، غافل از آنکه «يَدُ اللَّهِ فَوْقَ أَيْديهِمْ»

بی تردید آنچه در هشت سال دفاع مقدس با سلحشوری و رشادت مردان و زنان غیور ایرانی رخ داد نمونه ای منحصر به فرد است که در هیچ کجای دنیا، صحنه های آن دیده نشده است.

یقیناً الگوی دفاع مقدس در تمام زمینه ها به فرموده فرمانده کل قوا، امام خامنه ای، الگو و مدلی لست که می تواند در تمامی بحران ها و گردنه های پیش روی ملت ایران موثر و مفید باشد.

امروز مسیر دفاع، مقاومت و جهاد همچنان ادامه دارد؛ چرا که هدف دشمنان قسم خورده این سرزمین، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اما فرزندان رشید، شجاع، با ایمان و غیور ایرانی از هر قوم و مذهب و آیینی زیر لوای مقام معظم رهبری مدظله العالی تا پای جان برای دفاع از آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده اند. 

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدا و امام شهدا، فرا رسیدن هفته دفاع مقدس، هفته پایمردی و استقامت، هفته ایستادگی و شهامت، هفته گذشت و ایثار و مقاومت را به تمامی مردم شریف استان خصوصاً خانواده معزز شهدا، پدران و مادران گرانقدر شهدا، خانواده ایثارگران و تمام کسانی که دل در گرو سربلندی ایران اسلامی دارند، تبریک عرض می نمایم و امید است ظل توجهات حضرت ولی‌ عصر ارواحنا له‌الفداء بتوانیم پاسدار خوبی برای آرمان های انقلاب اسلامی باشیم و به نمایندگی از چهار هزار شهید گلستانی در مسیر رشد و تعالی و پیشرفت گام برداریم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار