یادواره شهدای روستای طایقان برگزار شد

سی و چهارمین یادواره شهدای روستای طایقان شهرستان محلات در امامزاده محسن (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۶۱۶۸۵۹
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۹ - 17September 2023

یادواره شهدای روستای طایقان برگزار شدبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سی و چهارمین یادواره شهدای روستای طایقان شهرستان محلات با حضور مسئولین و خانواده شهدا، ایثارگران و مردم شهید پرور در امامزاده محسن علیه السلام این روستا برگزار شد.

در این یادواره سردار اهوازیان، همرزم سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و از فرماندهان ۸ سال دفاع مقدس، با اشاره به جمله مقام معظم رهبری که فرمودند؛ در صورت عدم روایت جنگ از سوی رزمندگان، دشمن آن را روایت خواهد کرد، اظهار داشت: برگزاری یادواره شهدا با روایتگری ایثار و شجاعت رزمندگان و شهدای ۸ سال دفاع مقدس باید برای آیندگان بخصوص نسل جوان بیان شود و مقاومت رزمندگان در برابر دشمن و همه کشور‌های دنیا که با اتکا و ایمان بخدا و وحدت و همدلی حتی یک وجب از خاک میهن اسلامی را نگذاشتن به دست دشمن بیافتد، روایت کنیم.

وی همچنین با اشاره به ضرورت روشنگری برای فرزندان از سوی خانواده‌ها، گفت: باید تمام داشته‌های خود را به میدان آورده و به سمپاشی علیه دشمنان بپردازیم. کار بسیار دشواری را در پیش رو داریم، زیرا این‌ها با کلید واژه «ما نمی‌توانیم» در جامعه نفوذ کرده و ریشه دوانده‌اند. باید دست به دست هم دهیم، زیرا در این صورت هیچ کشوری جرات نگاه طمع‌آلود به ما نخواهد داشت.

انتهای پیام/ 112

نظر شما
پربیننده ها