تجلیل و تکریم یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر در تبریز

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای از برگزاری آیین تجلیل و تکریم یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۶۱۳۲۰۵
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷ - 29August 2023

تجلیل و تکریم یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر در تبریزبه گزارش دفاع‌پرس از آذربایجان‌ شرقی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی با صدور اطلاعیه ای از برگزاری آیین تجلیل و تکریم یاد و نام شهیدان رجایی و باهنر در تبریز خبر داد.

در متن این اطلاعیه آمده است؛ 

هشتم شهريور سال 1360 یادآور حادثه تلخ و فراموش نشدنی شهادت دو شخصيت والا و تاثيرگذار در انقلاب اسلامی يعني رئيس جمهور و نخست وزير ايران اسلامي «محمدعلي رجايي» و «محمدجواد باهنر» و جمعی از یاران مخلص و متعهد نظام اسلامی بدست منافقين كوردل است.

ارزش این شهدای والامقام به تعبیر و بیان معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره): براين بود كه براي مردم خدمت مي‌كردند.

بپاس قدردانی و تجلیل و تکریم از مقام شامخ این شهدای عالی مقام و بمناسبت سالروز هشتم شهریور، مراسم بزرگداشتی در روز چهارشنبه، هشتم شهریورماه سال 1402 از ساعت 10 صبح الی 11:30 درتالار اجتماعات مصلای اعظم حضرت امام خمینی(ره) تبریز با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محبوب تبریز، حضرت آیت الله دکتر آل هاشم(دامت برکاته) و سخنرانی جناب آقای خرّم، استاندار محترم آذربایجان شرقی برگزار خواهد شد.

از عموم اقشار مختلف مردم بویژه خانواده های معظم شهدا و ایثارگران، روحانیت معظم و طلاب حوزه های علمیه، دانشجویان و دانشگاهیان، دانش آموزان و فرهنگیان، اصناف و بازاریان، کارگران و کارفرمايان، کارمندان و مدیران ادارات و سازمانها و نهادها و فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی، تشکلهای دینی، انجمنهای اسلامی، هیئت های حسینی و مادحين، بسیجیان جان برکف و دیگر اقشار گرامی دعوت مي شود در اين مراسم معنوي شرکت نموده و یکبار دیگر با آرمانهای شهدای گلگون کفن تجدید میثاق کرده و برای تداوم راه آنان و حفظ وحدت و انسجام و آگاهي در مقابل توطئه هاي طراحي شده از طرف دشمنان اسلام تاکید نمایند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار