مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان:

میانگین سرانه فضای آموزشی در سنندج نسبت به کشور 1.71 سانتی‌متر کمتر است

«مرادی» با بیان اینکه میانگین سرانه فضای آموزشی در سنندج نسبت به کشور 1.71 سانتی‌متر کمتر است، گفت: در مجموع ناحیه یک 102 هزار و 600 متر مربع فضا داشته که این میزان نسبت به تعداد دانش‌آموزان کمتر است.
کد خبر: ۶۰۶۳۸۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲ - 27July 2023

میانگین سرانه فضای آموزشی در سنندج نسبت به کشور 1.71 سانتی‌متر کمتر استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، «ابراهیم مرادی» مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان سنندج که با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در سالن جلسات اداره‌کل ورزش‌وجوانان برگزار شد، از اجرای پروژه در سه منطقه آموزشی خبر داد و اظهار داشت: در ناحیه دو سنندج به ازای هر دانش‌آموز 5.48 متر مربع فضا در اختیار بوده، اما این آمار در ناحیه یک سنندج 3.51 متر مربع است.

وی با اذعان به اینکه میانگین سرانه فضای آموزشی در سنندج نسبت به کشور 1.71 سانتی‌متر کمتر است، گفت: در مجموع ناحیه یک 102 هزار و 600 متر مربع فضا داشته که این میزان نسبت به تعداد دانش‌آموزان کمتر است.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کردستان  تصریح کرد: نیاز است که حداقل 130 مدرسه 800 متر مربعی 6 کلاسه در سطح حومه و ناحیه یک سنندج ایجاد کنیم تا کمبودها جبران شود.

وی از اختصاص 126 میلیارد تومان اعتبار به شهرستان سنندج در سال گذشته خبر داد و افزود: حدود 50 پروژه در سطح شهرستان فعال بوده که 19 پروژه آن در مهر ماه امسال به اتمام خواهد رسید.

مرادی عنوان کرد: 7 پروژه از تعداد پروژه‌های محرومیت‌زدایی که از اعتبارات ملی کسب می‌کردند، حذف شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار