رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی:

اجرای آزاد راه تهران - شمال نمایشگاهی از تکنولوژی و کار نیرو‌های ایرانی است

«فتاح» گفت: اجرای آزاد راه تهران - شمال نمایشگاهی از تکنولوژی و کار نیرو‌های ایرانی است.
کد خبر: ۶۰۱۸۱۰
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۶ - 06July 2023

اجرای آزاد راه تهران - شمال نمایشگاهی از تکنولوژی و کار نیرو‌های ایرانی استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، «پرویز فتاح» رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی امروز (پنجشنبه) در آیین بهره برداری از قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال، اظهار داشت: بهره برداری از این طرح ملی بزرگ در آستانه عید غدیر خم افتخار بزرگی است.

وی ادامه داد: در حالیکه زمانی اجرای این طرح در جامعه و اذهان عمومی با تردید همراه بود که آیا آزاد راه ساخته می‌شود یا نه؟ اما اکنون با اقدامات و تلاش‌هایی که انجام شد این تردید برطرف شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی اعلام کرد: در مدت بیش از ۲ سال فعالیت دولت سیزدهم برای اجرای این طرح تلاش‌ها و پیگیری‌های خوبی انجام شد که امروز شاهد بهره برداری این قطعه هستیم.

وی گفت‌: اجرای آزاد راه تهران - شمال نمایشگاهی از تکنولوژی و کار نیرو‌های ایرانی است و این طرح با همکاری دولت و بنیاد مستضعفان در این شرایط سخت اداره شده است.

فتاح ابراز امیدواری کرد: قطعه دوم این‌آزادراه در مسیر برگشت در این دولت به بهره برداری برسد.

وی با تاکید بر اراده کامل برای اجرای این طرح وجود دارد، گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در کنار دولت برای اجرای این طرح است و طرحی در تراز بین‌المللی از نظر تجهیزات به بهره برداری رسید.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی توضیح داد: ۱۰ شرکت پیمانکار، ۱۶ شرکت مشاور و یک هزار ۵۰۰ دستگاه مهندسی ایرانی در ساخت این طرح فعال هستند.

وی گفت: امیدواریم به وعده‌ای که دولت به مردم می‌دهد ادامه قطعه دوم در مسیر برگشت در این دولت به اتمام برسد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار