مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه تربت جام:

حرکت جامعه باید بر مبنای اصول قرآنی باشد

حجت‌الاسلام «غلامی» گفت: حرکت و موضع‌گیری‌های ما در عرصه‌های مختلف باید بر اساس قرآن باشد و ما باید ایستادگی در برابر دشمنان را از قرآن بیاموزیم چراکه دشمن به دنبال آن است تا قضاوت ما بر اساس احساس باشد.
کد خبر: ۵۹۷۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۳۷ - 19June 2023

حرکت جامعه باید بر مبنای اصول قرآنی باشد به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از تربت جام، حجت‌الاسلام «مهدی غلامی» مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام در مراسم سالروز شهادت امام جواد علیه‌السلام اظهار داشت: امام رضا علیه‌السلام به دلیل اینکه فرزندی نداشتند بسیاری از خواص که از فهم و بصیرت لازم برخوردار نبودند در مقابل آن حضرت ایستادند و به امام کنایه زدند که باید فرزندی داشته باشند که بعد از او امام شود. با ولادت امام جواد علیه‌السلام توطئه‌ها از بین رفت‌ و تولد ابن‌الرضا بابرکت‌ترین مولود نام گرفت.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بازوی امیرالمومنین علیه‌السلام عمار بود افزود: در فتنه‌ها عمارها باید با تبیین ارزش‌ها از اسلام دفاع کنند. امروز فریاد امام جامعه بلند است و آحاد جامعه را به کار و تلاش و همچنین حضور در صحنه فرا می‌خواند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه تربت جام گفت: حرکت و موضع‌گیری‌های ما در عرصه‌های مختلف باید بر اساس قرآن باشد و ما باید ایستادگی در برابر دشمنان را از قرآن بیاموزیم چراکه دشمن به دنبال آن است تا قضاوت ما بر اساس احساس باشد.

غلامی با تأکید بر ضرورت شناخت واجبات الهی، یادآور شد: در نماز تدبر کنیم. فهم واجبات مهم است؛ بر همین اساس فهم دین داشته باشیم اگر فهم دین نداشته باشیم امام را نمی‌شناسیم، از راه حق جدا می‌شویم و جای جلاد و شهید عوض می‌شود.

وی ادامه داد: سنت‌های الهی باید احیا شوند و در مقابل بدعت‌ها ایستادگی کرد و با نقش‌آفرینی آحاد جامعه در جهاد تبیین از انقلاب و اسلام دفاع کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار