جان فدا/ در تجمع بزرگ جامعه کارگری مطرح شد؛

سردار حسن‌زاده: جامعه کارگری با تأسی از مکتب حاج قاسم در جنگ اقتصادی دشمن را شکست داد

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ گفت: امروز کارگران و کارفرمایان ما به تأسی از مکتب شهید سلیمانی در مقابل جنگ اقتصادی نابرابر دشمن ایستادگی کرده‌اند.
کد خبر: ۵۶۵۰۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۶ - 02January 2023

سردار حسن‌زادهبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، سردار «حسن حسن‌زاده» فرمانده سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در تجمع بزرگ جامعه کارگری با عنوان «مرد میدان تولید» که صبح امروز در حرم مطهر امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار داشت: این مراسم را در حالی برگزار می‌کنیم که هنوز رایحه ایام فاطمیه به مشام می‌رسد و حضور پیکر مطهر شهدا در این مجلس، فضای مراسم را نورانی کرد.

سردار حسن‌زاده افزود: بنده از سمت خودم و همه متولیان برگزاری این مراسم از شما کارگران عزیز که مردان میدان تولید هستید، سپاسگزارم؛ شما که به تبعیت از شهدای بزرگی همچون شهید سلیمانی در مسیر آبادانی ایران عزیز مجاهدت می‌کنید.

فرمانده سپاه تهران بزرگ ضمن قدردانی از حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و استاندار تهران در این مراسم عنوان کرد: بنده در مقابل خانواده معزز شهدا که با حضورشان به نورانیت این مجلس افزودند، سر تعظیم فرود می‌آورم.

وی در ادامه گفت: یکی از اهداف و اصول حاج قاسم سلیمانی سربلندی مردم عزیز ایران و وحدت بین مسلمانان بود؛ ایشان همواره معتقد بود جمهوری اسلامی ایران حرم است و باید از آن دفاع کرد. این شهید والامقام ۴۰ سال در میادین جنگ حق علیه باطل مجاهدت خالصانه داشت.

سردار حسن‌زاده بیان کرد: امروز کارگران و کارفرمایان ما به تأسی از مکتب شهید سلیمانی در مقابل جنگ اقتصادی نابرابر دشمن ایستادگی کرده‌اند تا جایی که دشمنان رسماً اذعان کردند که در سیاست فشار حداکثری علیه ایران، شکست خورده‌اند که همه این دستاورد‌ها معلول مجاهدت‌های خالصانه کارگران عزیز و سربازان اقتصادی این مرز و بوم است.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) اظهار داشت: امروز مفتخریم که همه دوربین‌های رسانه‌های داخلی و خارجی حضور باشکوه و عظیم مردم زیر تابوت شهدا در روز سوگواری بی بی دو عالم را ثبت و ضبط کردند.

وی بیان کرد: همان‌طور که حاج قاسم فرمودند تا زمانی که این ملت، ملت امام حسین (ع) و ملت شهادت است، شکست در کارش نیست و همواره در مسیر پیشرفت و توسعه قرار دارد.

سردار حسن‌زاده در پایان خاطرنشان کرد: این دومین سال است که عزیزان جامعه کارگری ما اجتماع بزرگ حماسی و ارزشی را برگزار می‌کنند که خوشبختانه در موضوع کمک‌های مؤمنانه درخشش و خدمات بسیار خوبی داشتند.

انتهای پیام/ 371

نظر شما
پربیننده ها