در گفت‌وگو با دفاع‌پرس؛

سردار سلیمانی: ملت ایران نقش تاریخی خود را در حماسه ۹ دی نشان داد

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت بزرگ ایران در مقطع زمانی ۹ دی ۱۳۸۸ برای پایان دادن به فتنه‌انگیزی دشمنان، نقش تاریخی خود را عملی ساخت.
کد خبر: ۵۶۴۱۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۰۱:۳۸ - 29December 2022

ملت بزرگ ایران نقش تاریخی خود را در خلق حماسه ۹ دی عملی ساختسردار سرتیپ «غلامرضا سلیمانی» رئیس سازمان بسیج مستضعفین در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، درباره چرایی خلق حماسه ۹ دی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران ملتی آگاه و با بصیرت است؛ زیرا در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر زمان به حضور آن‌ها نیاز بوده به‌صورت برجسته نقش‌آفرینی خود را متجلی کرده و آن را به نمایش گذاشته است.

سردار سلیمانی افزود: یکی از این مقاطع، ۹ دی ۱۳۸۸ بود؛ زیرا شرایط کشور به نحوی بود که فتنه دشمنان علیه اسلام و این انقلاب به شکلی در ماه‌های قبل از آن رقم خورده بود؛ لذا در این شرایط ملت احساس کرد که باید به‌صورت گسترده در میدان دفاع از اسلام و ارزش‌های انقلاب اسلامی حضور یابد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین اضافه کرد: ملت بزرگ ایران در آن مقطع زمانی متوجه شد که برای پایان دادن به فتنه‌انگیزی دشمنان باید نقش تاریخی خود را عملی سازد؛ لذا این اتفاق با حضور ملت فهیم ایران رخ داد به شکلی که با رقم خوردن حماسه ۹ دی، پس از آن دیگر شاهد تلاش‌های مذبوحانه دشمنان در اقدام علیه مقدسات اسلام نبودیم.

انتهای پیام/ 231

نظر شما
پربیننده ها