مسئول کمیته بانوان کنگره شهدای غواص کیش خبر داد؛

برپایی نمایشگاه دانش آموزان در معبر عشق

خسروی گفت: نمایشگاه دستاورد‌ها و ایده‌های دانش آموزی کیش با عنوان دانش آموزان در معبر عشق برپا می‌شود.
کد خبر: ۵۶۳۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۲ - 23December 2022

برپایی نمایشگاه دانش آموزان در معبر عشقبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، «عالمه خسروی» رییس کمیته بانوان و دانش آموزان نخستین کنگره ملی شهدای غواص، اظهار داشت: نمایشگاه دستاورد‌ها و ایده‌های دانش آموزی کیش با مشارکت مدارس جزیره در ۱۹ غرفه همزمان با آیین اختتامیه این کنگره در ساحل ماهیگیری جزیره برپا می‌شود.

وی اضافه کرد: در این نمایشگاه غرفه‌های هر یک از مدارس با خلاقیت دانش آموزان با محوریت شهدای غواص هشت سال جنگ تحمیلی آراسته می‌شود.

خسروی اضافه کرد: دانش آموزان در غرفه آرایی این نمایشگاه و ایده پردازی آزاد هستند، اما روزنامه دیواری، نقاشی و دلنوشته‌های آنها که در مسابقات کنگره شرکت کرده اند یکی از آیتم‌های نمره دهی به مدارس است.

رییس کمیته بانوان و دانش آموزان نخستین کنگره ملی شهدای غواص افزود: براساس تصمیم دبیرخانه اجرایی کنگره به یکی از مدارس جزیره که بالاترین نمره غرفه آرایی را از سوی داوران کسب کنند جایزه‌ای ویژه تعلق خواهد گرفت.

براساس این گزارش، یک هزار و ۳۰۰ دانش آموز جزیره کیش در مسابقات دانش اموزی نخستین کنگره ملی شهدای غواص شرکت کرده اند که شامل ۹۷۵ نقاشی، ۲۹ روزنامه دیواری و ۲۹۶ قطعه دلنوشته است که تمام آثار مورد قضاوت داوران قرار گرفتند و اسامی برگزیده‌ها چهارم دی همزمان با آیین اختتامیه کنگره اعلام می‌شود.

نخستین کنگره شهدای غواص جزیره کیش با حمایت مالی از سوی بخش خصوصی و سرمایه گذاران جزیره کیش، حمایت‌های معنوی و همکاری سازمان منطقه آزاد کیش و همت جمعی از اصحاب رسانه کیش برگزار می‌شود و هر یک از جوامع جزیره از جمله سرمایه گذاران، هتل داران، حمل و نقل، پذیرایی، رسانه‌ها و فعالان فرهنگی و هنری و نهاد‌های مستقر در جزیره کیش در برگزاری و حمایت از این کنگره ملی سهیم شده اند.

انتهای پیام/341

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار