رییس فراکسیون دفاع مقدس در گفت و گو با دفاع پرس:

جذابیت های فضای مجازی یک واقعیت است که باید آن را پذیرفت/جوانان آگاه باشند که در پازل دشمن بازی نکند

عضو فراکسیون فرهنگی مجلس گفت: جوانان باید آگاه شوند که مبادا در پازل دشمن نقش آفرینی کنند و بدون اینکه بدانند هم به خود هم به اجتماع آسیب های فراوانی وارد کنند.
کد خبر: ۵۵۴۵۶
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۱ - 19October 2015

جذابیت های فضای مجازی یک واقعیت است که باید آن را پذیرفت/جوانان آگاه باشند که در پازل دشمن بازی نکند

"لاله افتخاری" عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و رییس فراکسیون دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس با اشاره به گسترش استفاده افراد از فضای مجازی گفت: من نمی گویم نباید از این فضاها استفاده کرد اتفاقا باید برای مقابله با جنگ نرم دشمن به این فضا به عنوان یک فرصت نگاه کرد.

وی ادامه داد: تنها مساله ای که در استفاده از فضاهای مجازی باعث می شود مشکلاتی به وجود بیاید کنترل نکردن آن است. اگر هر فردی خود را موظف بداند که باید به درستی وارد این بسترها شده و با مدیریت کافی و آگاهانه از آن استفاده کند قطعا به مشکل نخواهد خورد.

رییس فراکسیون دفاع مقدس با بیان این مطلب که جوانان بیشترین افرادی هستند که مورد سوء استفاده در فضاهای مجازی قرار می گیرند، اذعان داشت: با توجه به هیجاناتی که در برخی از صفحات اجتماعی و فضاهای مجازی وجود دارد جوانان بیشتر جذب این بسترها می شوند و از روی نا آگاهی وارد مسائلی می شوند که آنها را دچار مشکل می کند.

افتخاری افزود: جوانان باید آگاه شوند که مبادا در پازل دشمن نقش آفرینی کنند و بدون اینکه بدانند هم به خود هم به اجتماع آسیب های فراوانی وارد کنند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره به نقش مهم خانواده ها در کنترل فرزندان خود، تصریح کرد: والدین باید بدانند اگر آنها به درستی فرزندان خود را اداره کنند، آنها هرگز در دام هایی که برایشان در فضاهای مجازی پهن شده است گرفتار نمی شوند.

افتخاری افزود: مادران باید نقش مادرانه خود را به درستی ایفا کنند تا کانون گرم خانواده باعث شود جوانان میل کمتری به بسترهای بیگانه پیدا کنند و یا اگر مشکلی هم به وجود امد اولین نفری که آن را متوجه شود مادر خانواده باشد.

رییس فراکسیون دفاع مقدس در پایان  بااشاره به جذابیت های فضای مجازی اشاره کرد و گفت: باید این واقعیت را پذیرفت و برای مقابله با آن فکری اساسی کرد.

گفت و گو از طیبه کرانی

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها