رییس فراکسیون دفاع مقدس در گفت و گو با دفاع پرس:

نا آگاهی زنان از آرایش و پوشش خاصی که هدفمند تبلیغ می شوند/ هدف نهایی دشمن براندازی نرم با استفاده از جنگ نرم است

رییس فراکسیون دفاع مقدس گفت: آنچه در ماهواره و شبکه های مجازی می بینید چیزی نیست که غربی ها و فرهنگ غربی ها آن را بپذیرند.آن نوع آرایش و پوشش در کشورهای غربی در خصوص اهداف و افراد خاصی استفاده می شود و متاسفانه مردم ما از این موضوع بی اطلاع هستند .
کد خبر: ۵۲۶۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۶ - 09September 2015

نا آگاهی زنان از آرایش و پوشش خاصی که هدفمند تبلیغ می شوند/  هدف نهایی دشمن براندازی نرم با استفاده از جنگ نرم است

«لاله افتخاری» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس و رییس فراکسیون دفاع مقدس در گفت و گو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس با اشاره به ظرفیت های موجود در حوزه قدرت نرم در کشور اظهار داشت: ظرفیت ها و امکانات خوبی در این زمینه در کشورمان وجود دارد. نخبگان افراد متخصص و فارق التحصیلان صاحب نظری داریم که باید از افکار و خلاقیتشان به خوبی استفاده کرده و آنها را حمایت کنیم.

رییس فراکسیون دفاع مقدس گفت: حوزه های علمیه ی کشور در حوزه محتوایی می توانند موفق عمل کنند و در این جنگ نرم دشمن شناسی انجام دهند تا بتوانیم با استفاده از محتوایی که حوزه ها تهیه می کنند و افکار خلاقانه ی نخبگان و متخصصان گردانندگان خوبی در فضای مجازی باشیم تا با تهاجمات نرم دشمن توانایی مقابله داشته باشیم.

باید فضای مجازی را کنترل کنیم

وی ادامه داد: باید با مدیریت فضای مجازی تا آنجایی که می شود ورودی های آن را کنترل کرد و با نیاز سنجی مخاطبان محتوای مناسب و جذابی را در اختیار مخاطبان قرار داد و مضرات و سؤ استفاده های این فضا به صورت غیر مستقیم به آنها منتقل شده و تلاش شود که با آگاهی های کافی به موقع مردم را از دست های پشت پرده و اهدافی که در این جریانات وجود دارد مطلع نمود.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با بیان این مطلب که دولت و شورای عالی فضای مجازی باید تلاش کنند تا با توجه به نیاز مخاطبان تولید محتوای مناسب و موثری صورت بگیرد تصریح کرد: باید نیاز مخاطبان برطرف شود تا دیگر جذب محصولات بیگانگان و گرفتار آسیب های این فضاهای آلوده نشوند.

لباس های مجلسی  با یک یارکد تعریف شده از پوشش عمومی جدا شوند

افتخاری در خصوص حجاب و پوشش کنونی جامعه گفت: لباس های مجلسی که امروزه در مکان های عمومی استفاده می شوند باید با یک بارکد و برچسب خاص و تعریف شده ای از مانتوهایی که در مجامع عمومی قابل استفاده و مورد تایید هستند جداسازی شوند تا هم مجریان قانون بهتر و راحت تر کارشان را انجام دهند و هم فروشندگان و مردم بدانند که چگونه بخورد کنند.انواع پوشش ها باید تعریف شده باشند.

وی ادامه داد: به مردم باید گفته شود آنچه در ماهواره و شبکه های مجازی می بینند آن چیزی نیست که غربی ها و فرهنگ غربی ها آن را بپذیرند. اینها مواد آلوده و مسمومی است که برای آلوده کردن کشورهای اسلامی به ویژه کشور ایران تدارک دیده شده و این را به وضوح از تعجب توریست هایی که اینگونه پوشش ها و ارایش ها را در کشورمان می بینند مشاهده می کنیم.

آرایش و پوشش های خاص برای اهداف خاص و افراد خاصی تبلیغ می شوند

رییس فراکسیون دفاع مقدس اذعان داشت: آن نوع آرایش و پوشش در کشورهای غربی در خصوص اهداف و افراد خاصی استفاده می شود و متاسفانه مردم ما از این موضوع بی اطلاع هستند و این وظیفه ی همه ی ماست  که مردم را از این موضوع آگاه کنیم تا ندانسته با شخصیت و شانیتشان بازی نکنند.

افتخاری با اشاره ای به سبک زندگی اسلامی گفت: همه ی افراد در یک زندگی اسلامی دارای حقوق و شخصیت هستند و برای زندگی خود اهدافی اسلامی و برگرفته از دستورات قرانی را تبیین کرده اند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص اهداف دشمن از راه اندازی جنگ نرم و تهاجمات فرهنگی اظهار کرد: دشمن با اصل نظام ما مشکل دارد و کاملا مخالف رویکردهای ما از قبیل" نه شرقی نه غربی"، استقلال فرهنگی سیاسی نظامی و اقتصادی ما است.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال جدا سازی دین از سیاست است و نمی تواند ببیند کشور ما مستقل بدون نیاز به آنها کاملا در تمامی زمینه ها موفق بوده و دست آنها را در قبال جنایت هایشان رو می کند و تا نابودی کامل این نظام دست از انواع ابزارها بر علیه کشور ما و براندازی این نظام مقدس بر نخواهد داشت.

دشمن از صبر و استقامت مردم ما شکست خورده است

رییس فراکسیون دفاع مقدس با بیان این مطلب که دشمن وقتی نتوانست در جنگ سخت ما را در ۸ سال جنگ تحمیلی شکست دهد به تحریم کشور ما  رو آورد، گفت: دشمن پس از چندین سال تحریم کشور ما هم نتوانست با ما مقابله کند و از صبر و استقامت مردم ما شکست خورد و حالا به تهاجمات فرهنگی روی آورده  و تلاش در استحاله ی فرهنگی کشورمان دارد و براندازی نرم را برنامه ریزی کرده است که ما باید تمام قد و با تمام ابزارهایی که می توانیم به مقابله با این جنگ نرم بپردازیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها