سردار ذوالفقاری در گفتگو با دفاع پرس:

مبارزه با داعش ضرورتی انکارناپذیر است

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت: شهادت سردار همدانی با خود یک پیام به همراه داشت و آن اینکه مبارزه با داعش ضرورتی انکارناپذیر است.
کد خبر: ۵۴۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۸ - 11October 2015

مبارزه با داعش ضرورتی انکارناپذیر است

سردار حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر سرلشکر شهید حسین همدانی در گفتوگو با خبرنگار دفاع پرس گفت: شهید همدانی از سرداران بزرگ استان همدان و در واقع شیخ السرداران بود؛ که همه ما جزو مریدان ایشان بوده و هستیم.

وی ادامه داد: شهادت سردار همدانی یک پیام اساسی با خود به همراه داشت و آن اینکه مبارزه همهجانبه با اقدامات تروریستی در منطقه یک ضرورت انکارناپذیر است. هماکنون اقدامات تروریستی، جهان اسلام را مورد هدف قرار داده و زمینهساز ایجاد شکاف و جنگ و خونریزی بین مسلمین شده است.

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور بیان داشت: این جریان انحرافی و تکفیری یک چهره ناصحیح از اسلام در جهان به نمایش میگذارد؛ لذا ایجاب میکند که همه آحاد مسلمین با این پدیده زشت و انحرافی و غیر دینی مبارزهای همهجانبه داشته باشند؛ تا به زودی شر تکفیریها را از سر مردم مسلمان منطقه کم شود.

ذوالفقاری با اشاره به ائتلاف ایران، عراق، سوریه و روسیه اذعان کرد: قطعا این اتحاد در کاهش توان داعش و شکستهای اساسی آنان در جبهههای مختلف تاثیرگذار خواهد بود و زمینههای نابودی آن را فراهم میکند.

وی ادامه داد: این موضوع نیازمند هوشیاری و آمادگی مردم مسلمان است. قطعا آن چیزی که باید به ریشهکن کردن داعش منجر شود، آگاهی مردم مسلمان اعم از شیعه و سنی است؛ تا زمینههای حضور و رشد داعش در منطقه را از بین ببرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها