سردار سلامی در جمع خبرنگاران:

شهادت فرماندهان موجب افزایش عزم ما برای مقابله با رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها می‌شود

جانشین فرمانده کل سپاه گفت: شهادت فرماندهان موجب افزایش عزم ما برای مقابله با رژیم صهیونیستی و گروهک‌های تکفیری می‌شود.
کد خبر: ۵۴۸۱۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۸ - 11October 2015

شهادت فرماندهان موجب افزایش عزم ما برای مقابله با رژیم صهیونیستی و تکفیری‌ها می‌شود

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار "حسین سلامی" جانشین فرمانده کل سپاه در حاشیه مراسم تشییع پیکر سرلشکر شهید "حسین همدانی" در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز نیز همان سیاستهای گذشته را در مقابله با تروریستها و رژیم صهیونیستی دنبال میکنیم.

وی افزود: با شهادت فرماندهان بزرگ ما هیچ چیزی تغییر نمیکند جز اینکه عزم و اراده ما برای ادامه راه این شهیدان بیشتر خواهد شد.

سردار سلامی در پاسخ به این سوال که پیام شما به رژیم صهیونیستی چیست، گفت: صهیونیستها کوچکتر از آن هستند که مخاطب ما برای یک پیام باشند؛ ولی باید بگوییم خورشید حیات آنها رو به غروب است.

وی ادامه داد: همان طور که مقام معظم رهبری فرمودند "صهیونیستها در دهه های آینده از صحنه جغرافیایی سیاسی عالم حفظ خواهند شد".

جانشین فرمانده کل سپاه در ادامه با اشاره به شخصیت سردار همدانی تصریح کرد: ایشان یکی از فرماندهان بزرگ سپاه بود که در دوران دفاع مقدس فرماندهی یگانهای قدرتمند سپاه مانند انصارالحسین را به عهده داشت. بعد از جنگ نیز فرماندهی لشکر 27 حضرت رسول (ص)، قدس گیلان، 4 بعثت، نیروی مقاومت و سرانجام به عنوان یک فرمانده و مستشار عالی رتبه در سوریه حضور یافت. وی فرماندهی صاحب ابتکار و نبوغ بود که به خصوص در زمینه حفظ قدرت مقاومت مسلمانان در مقابل سیاست آمریکایی ها و صهیونیستها نقشآفرینی کرد.

سردار سلامی تصریح کرد: آنچه که امروز به عنوان موفقیتهای نظام سوریه در صحنه میدانی و سیاسی میبینید، بخش مهمی از آن مدیون مجاهدتها و تلاشهای سردار همدانی است.

وی خاطرنشان کرد: او واقعا یک فرمانده شجاع، اسوه اخلاق و انسانی با شرافت و همچنین فرماندهی مهربان و متواضع بود و در عین حال از نظر تدبیر تاکتیکی، تجربه میدانی و خلاقیت هم یک فرمانده بزرگ، محسوب میشد و امیدواریم انشاءالله راه ایشان توسط سایر فرماندهان عزیز ما ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها