پیکر شهید «یوسفی هریوند» در بیرجند تشییع شد

پیکر پاک شهید «حسین یوسفی هریوند» امروز همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در شهر بیرجند تشییع شد.
کد خبر: ۵۴۷۲۸۵
تاریخ انتشار: ۰۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۸ - 25September 2022

پیکر شهید «حسین یوسفی هریوند» بر روی دستان مردم شهیدپرور «بیرجند» تشییع شدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، مراسم تشییع پیکر پاک و مطهر شهید «حسین یوسفی هریوند» امروز (یکشنبه) همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) در شهر بیرجند برگزار شد.

این مراسم با حضور «جواد قناعت» استاندار خراسان جنوبی، مسئولان نظامی و انتظامی، خانواده شهدا و جانبازان دوران دفاع مقدس و حضور پرشور مردم بیرجند از میدان شهدای بیرجند آغاز و تا قطعه یک گلزار شهدای بیرجند برگزار شد.

شهید «حسین یوسفی هریوند» از شهدای هشت سال دوران دفاع مقدس است که امروز  بر دستان مردم شهیدپرور شهرستان بیرجند تشییع شد و سپس آیت‌الله «سید علیرضا عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بر پیکر پاک این شهید نماز اقامه کرد.

تشییع‌کنندگان پیکر شهید در این مسیر با شعارهای «حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست»، «ایران پر از شهیده، فتنه جواب نمیده»، «مرگ بر آشوبگر» و «مرگ بر فتنه‌گر»، « آتش به اختیاریم از فتنه‌گر بیزاریم»، «ای صهیونیزیم حیا کن، کردستان را رها کن» و «کرد غیور ایران، دشمن جیره‌خواران» حرکات هنجارشکنانه اخیر و توهین به مقدسات اسلامی را محکوم کردند.

شهید «یوسفی هریوند» در سال ۱۳۶۲ در سن ۱۹ سالگی در منطقه کوشک و در عملیات خیبر به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر این شهید والامقام پس از ۳۹ سال شناسایی و سپس در قطعه یک گلزار شهدای بیرجند به خاک سپرده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار