همزمان با روز ولادت امام مهربانی‌ها؛

«جشن بزرگ امام رضایی‌ها» در مشهد برگزار می‌شود

«جشن بزرگ امام رضایی‌ها» روز دوشنبه، همزمان با روز ولادت امام رضا (ع) در مشهد با حضور مردم برگزار می‌شود.
کد خبر: ۶۶۸۰۹۰
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶ - 19May 2024

به گزارش گروه فرهنگ دفاع‌پرس، «جشن بزرگ امام رضایی‌ها» روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) همزمان با روز ولادت امام رضا (ع) از ساعت ۱۶ تا پاسی از شب در خیابان امام رضا (ع) از میدان ۱۵ خرداد تا میدان بیت‌المقدس مشهد با حضور مردم برگزار می‌شود.

«جشن بزرگ امام رضایی‌ها» به‌همت تشکل‌های مردمی، گروه‌های جهادی و خیّران، با مشارکت و پشتیبانی دستگاه‌های مختلف برپا می‌شود و به‌دنبال الگوسازی شادی و نشاط مؤمنانه در شهر با محوریت برنامه‌های جذاب و متنوع فرهنگی، هنری، سرگرمی و ورزشی است.

در طول مسیر «جشن بزرگ امام رضایی‌ها» در خیابان امام رضا (ع) مشهد غرفه‌های متعدد پذیرایی برپا خواهد شد.

همچنین در این مسیر در چهار جایگاه ویژه در میدان ۱۵ خرداد، میدان بسیج، چهارراه دانش و میدان بیت‌المقدس رویداد‌های فرهنگی و رسانه‌ای با حضور چهره‌های مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی و با برنامه‌های متنوعی مانند سرودخوانی، مداحی، اجرای نمایش، بیان معارف و ... برگزار می‌شود.

«جشن بزرگ امام رضایی‌ها» در مشهد برگزار می‌شود

این رویداد‌ها شامل برنامه‌های فرهنگی، رسانه‌ای، ورزشی و هنری برای گروه‌های سنی مختلف به‌ویژه کودکان و نوجوانان خواهد بود و در غرفه‌های گوناگون، فضا‌های بازی، سرگرمی و جُنگ شادی پیش‌بینی شده است تا بستر مناسبی برای حضور خانواده‌ها در این جشن بزرگ خیابانی فراهم شود.

اجرای پویش «قرار عاشقی» شامل قرائت صلوات خاصه و اجرای نورافشانی گسترده در مسیر خیابان امام رضا (ع) همزمان با ساعت ۸:۰۸ شام میلاد حضرت امام رضا (ع) در این مسیر از دیگر برنامه‌های این جشن خواهد بود.

لازم به ذکر است این جشن به‌دلیل شرایط جوی مشهد، به‌جای شب میلاد در شام ولادت امام مهربانی‌ها در روز دوشنبه (۳۱ اردیبهشت) از ساعت ۱۶ تا پایان شب برگزار خواهد شد و زائران و مجاوران رضوی می‌توانند در کنار خانواده لحظات شادی را تجربه کنند.

گفتنی است؛ علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ارتباط با ستاد مردمی جشن امام رضایی‌ها می‌توانند به سایت Imamrezayiha.ir مراجعه کنند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار