مدیرکل بنیاد شهید خراسان جنوبی:

مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید «یوسفی» فردا در بیرجند برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام «عزیزی» در خصوص برگزاری مراسم تشییع این پیکر شهید «حسین یوسفی‌هریوند»، گفت: همزمان با سوم مهرماه، پیکر مطهر شهید «یوسفی» با حضور مردم شهید پرور بیرجند ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت قطعه ۱ گلزار شهدا تشییع می‌شود.
کد خبر: ۵۴۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵ - 24September 2022

مراسم تشییع و تدفین پیکر شهید «یوسفی» فردا در بیرجند برگزار می‌شودحجت‌الاسلام والمسلمین «محمدتقی عزیزی» مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در بیرجند، اظهار داشت: امنیت، آسایش، عزت، پیشرفت انقلابی و فرهنگی جمهوری اسلامی در جهان و منطقه را مدیون شهدا و ایثارگران هستیم.

حجت‌الاسلام عزیزی با بیان اینکه اعتقاد ما این است که شهدا و مجاهدان راه خدا بیشترین ظرفیت را نشان دادند و خداوند آن‌ها را هدایت کرد و جاودان شده‌اند، بیان داشت: در جنگ هشت سال دفاع مقدس انسان‌های متدین از دامن مادرانی پاک به مرز‌ها اعزام شده و در سخت‌ترین شرایط جنگیدند و عزت را برای مملکت به ارمغان آوردند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان جنوبی با اشاره به شناسایی پیکر مطهر شهید «حسین یوسفی‌هریوند» طی عملیات تفحص بعد از ۳۹ سال، مطرح کرد: این شهید بزرگوار در عملیات خیبر در سال ۶۲ به شهادت رسید و چند روز گذشته پیکر پاک و مطهر شهید بزرگوار تفحص و شناسایی شده است.

وی در خصوص برگزاری مراسم تشییع این پیکر شهید، تبیین کرد: همزمان با سوم مهرماه، پیکر مطهر شهید «یوسفی» با حضور مردم شهید پرور بیرجند ساعت ۹ صبح از میدان شهدا به سمت قطعه ۱ گلزار شهدا تشییع می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار