به همت سازمان زنان دفاع مقدس

بانوان پژوهشگر دفاع مقدس گردهم آمدند

اولین نشست ملی پژوهشگران دفاع مقدس به منظور‌ تقویت بنیه علمی و اطلاعاتی پژوهشگران استانی حوزه زنان و دفاع‌ مقدس، برگزار شد.
کد خبر: ۵۴۲۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱ - 04October 2015

بانوان پژوهشگر دفاع مقدس گردهم آمدند

به گزارش خبرنگار گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، اولین نشست ملی پژوهشگران دفاع مقدس با حضور امیر نامی جانشین رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس، مریم مجتهدزاده رئیس سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس، سردار شیخی رییس پژوهشگاه علوم و معارف دفاع مقدس، مباشری همسر سرلشکر فیروزآبادی و دکتر مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی به همت سازمان نشر آثار و ارزش های مشارکت زنان در دفاع مقدس در سازمان بسیج دانشجویی در حال برگزاری است.

این نشست در روزهای 12 و 13 مهرماه سال جاری به منظور تقویت بنیه علمی و اطلاعاتی پژوهشگران استانی حوزه زنان و دفاع مقدس، تدوین رئوس اصلی اولویتهای پژوهشی در حوزه زنان و دفاع مقدس و تقسیم کار به منظور انجام اولویتها و همچنین فراهم آوردن امکان دسترسی پژوهشگران استانی به منابع اطلاعاتی لازم و مستند برگزار میشود.

برنامه از ساعت 9 صبح آغاز و تا 18 ادامه دارد. پژوهشگران در دو کارگاه با موضوع "پژوهش مولد" و کارگاه منبعشناسی و ماخذ شناسی توسط دکتر حدادی، شرکت می کنند.

لازم به ذکر است، ادامه نشست امروز از ساعت 19 تا 22 در باغ موزه دفاع مقدس با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین دکتر غلامی و مریم مجتهدزاده به پایان خواهد رسید و در پایان از پژوهشگران نمونه تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها