مادر شهید دانشگاه علوم اسلامی رضوی:

شهید «اثنی‌عشری» لحظه‌ای از یاد حضرت مهدی (عج) غافل نبود

مادر شهید «اثنی‌عشری» گفت: مهدی مقید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و دائما فکر و ذکرش امام زمان (عج) بود و لحظه‌ای از یاد آن حضرت غافل نمی‌شد.
کد خبر: ۵۲۳۸۴۸
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۳ - 21May 2022

به گزارش دفاع‌پرس از مشهد، مادر شهید «مهدی اثنی‌عشری» خواهر مرجع عالیقدر تشیع آیت‌الله ناصر مکارم شیرازی امروز با حضور در حجره این شهید والامقام در دانشگاه علوم اسلامی رضوی با بیان خاطراتی از فرزند شهید خود، یاد و خاطره او را گرامی داشت.

حجت‌الاسلام علی خیاط رئیس دانشگاه علوم رضوی در این دیدار اظهار داشت: شهید اثنی‌عشری فردی متقی بود که تقید خاصی به نماز شب و عبادت‌های شبانه داشت و ضمن پیشتازی در مراسم‌های مذهبی دانشگاه، سایر دانشجو طلبه‌ها را به شرکت در این برنامه‌ها تشویق می‌کرد.

وی درباره الگو بودن این شهید دانشگاه علوم اسلامی رضوی برای طلاب و دانشجویان گفت: شهید اثنی‌عشری قبل از اینکه شهید شود، زندگی شهدایی داشت. ضمن حضور و نقش پررنگ در اتفاقات سیاسی آن مقطع در مطالعه و فراگرفتن علم نیز پیشگام بود، تمام این ویژگی‌ها از او الگویی بی‌بدیل برای دانشجویان و طلاب دانشگاه رضوی ساخته بود.

شهید «اثنی‌عشری» لحظه‌ای از یاد حضرت مهدی (عج) غافل نبود

در ادامه مادر شهید اثنی‌عشری ضمن بیان خاطراتی از فرزند شهید خود گفت: مهدی مقید به فریضه امر به معروف و نهی از منکر و دائما فکر و ذکرش امام زمان (عج) بود و لحظه‌ای از یاد آن حضرت غافل نمی‌شد.

وی افزود: فرزندم از خدمت به پدر و مادر دریغ نمی‌کرد و تا می‌توانست کمک حال خانواده بود.

در پایان این دیدار رئیس دانشگاه علوم اسلامی رضوی از خانواده شهید مهدی اثنی‌عشر تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار