کنگره شهدای ترور-9/ شیخ الاسلام:

رژیم صهیونیستی بارزترین عامل و نماد ظلم در منطقه است

مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: رژیم صهیونیستی به عنوان عامل شر در منطقه که نطفه آن با ترور بسته شد و با آن هم رشد کرد، بارزترین عامل و نماد ظلم در منطقه است
کد خبر: ۵۲۱۶۸
تاریخ انتشار: ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴ - 01September 2015

رژیم صهیونیستی بارزترین عامل و نماد ظلم در منطقه است

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، "حسین شیخ الاسلام" مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی صبح امروز(سه شنبه) در سخنانی بیان کرد: پایداری مظلومین و آزادگان اجازه نداد که ترور، ملتهای مسلمان را از مسیر خود متزلزل کند. یعنی تلاش میکنند که استکبار و ظالمین را نصیحت کنند ولی من در تاثیر آن شک دارم. به اعتقاد من ظلم جزو ذات استکبار است و به تبع آن ترور هم جزو وسایلی است که در ذات آن نهفته است.

وی ادامه داد: ترور یکی از ابزارهای وحشیانهای است که در طول تاریخ، جناح ظالم همواره از آن برای تهدید وجود مظلوم استفاده کرده است.

مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: انقلاب اسلامی جهان و منطقه را به دو قسمت و دو جناح دین سالاران و مستضعفین و طاغوتیها تقسیم کرد .نبرد بین این دو جناح و بین ظالم و مظلوم تاکنون در جهان و منطقه ادامه داشته است.

شیخ الاسلام بیان کرد: کشورهای پادشاهی منطقه نیز برای حفظ تاج و تخت خود با برافروختن جنگ و ترور سعی در استفاده سیاسی از آن دارند که مثال بارز آن حمایتهای کشورهای منطقه از جمله صدام از گروهک منافقین است.

مشاور امور بین الملل رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اسراییل به عنوان عامل شر در منطقه که نطفه آن با ترور بسته شد و با آن هم رشد کرد، بارزترین عامل و نماد ظلم در منطقه است.

/انتهای پیام

نظر شما
پربیننده ها