کنگره شهدای ترور-4/ حجت الاسلام ابوترابی:

ترور نخبگان در کشورهای منطقه در دستور کار غرب جهت حفاظت از رژیم صهیونیستی قرار دارد

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: غرب برای حفاظت از رژیم صهیونیستی و منافع نامشروع خود، ترور افراد برجسته سیاسی و نخبگان فرهنگی در ایران اسلامی، عراق، لبنان، سوریه، افغانستان، پاکستان و سراسر دنیای اسلام را در دستور کار خود قرار داده است.
کد خبر: ۵۲۰۹۷
تاریخ انتشار: ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸ - 31August 2015

ترور نخبگان در کشورهای منطقه در دستور کار غرب جهت حفاظت از رژیم صهیونیستی قرار دارد

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، حجت الاسلام ابوترابی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در اولین روز از دومین کنگره بین المللی 17 هزار شهید ترور اظهار داشت: در دو دهه اخیر دنیای اسلام شاهد پدیده شوم ترور و افزایش خشونت در منطقه بوده است. بنیان ناامنی همراه با خشونت و ترور در دنیای اسلام بخصوص در منطقه جنوب غربی آسیا با شکل گیری رژیم جعلی صهیونیستی و کشتار و ترور جوانان و مردان و زنان مسلمان در سرزمین فلسطین آغاز شد. گسترش خشونت در منطقه با هدف حراست از غده سرطانی و رژیم جعلی صهیونیستی صورت میگیرد.

نائب رئیس مجلس افزود: نظام سلطه با رویش و خلق نظام اسلامی بر اساس آموزههای قرآنی و عترت سر ستیز دارد و شکل گیری و رشد و پویایی نظام اسلامی را در مقابل خود ارزیابی میکند و برای از پای درآوردن نظام اسلامی و خلق آسیب برای ملت ایران از همه توان و ظرفیت خود در طول سی سال گذشته بهره گرفته است.

وی با تاکید بر اینکه تهاجم صدام با حمایت دنیای استکبار به کشور، کشتار ملت ایران، حمایت از گروههای تروریستی توسط دشمن و ترور 17 هزار نفر از مردم، به دلیل هویت اسلامی و استکبارستیزی نظام جمهوری اسلانمی است، عنوان کرد: در کنار این حقیقت با واقعیت دیگری روبرویم و این است که نظام سلطه حاکم بر جهان موجودیت رژیم جعلی صهیونیستی خلق شده در سرزمین فلسطین را در معرض خطر جدی میبیند و این خطر را از جهت رویش تفکر اسلامی و بازگشت هویت قرآنی به سرزمین فلسطین و کشورهای همسایه ارزیابی میکند.

حجت الاسلام ابوترابی افزود: موشو دایان در خاطرات خود مینویسد برای جنگ با لبنان از گروههای موسیقی و رقاصان استفاده میشد. در این دوران وزیر جنگ رژیم صهیونیستی برای فرستادن سرباز به لبنان مایل نبود. امروز لبنان به نماد مقاومت اسلامی در رویارویی با غرب تبدیل شده است و رژیم صهیونیستی مدال شکست در جنگ سی و سه روزه را بر سینه دارد.

نائب رئیس مجلس با اشاره به این نکته که جبهه مقاومت اسلامی تهدید جدی برای رژیم صهیونیستی است، عنوان کرد: غرب برای حفاظت از رژیم صهیونیستی و منافع نامشروع خود، ترور افراد برجسته سیاسی و نخبگان فرهنگی در ایران اسلامی، عراق، لبنان، سوریه، افغانستان، پاکستان و سراسر دنیای اسلام را در دستور کار خود قرار داده است.

وی با بیان اینکه گسترش ناامنی و خشونت در اسلام و جنگهای نیابتی در منطقه با هدف حراست از رژیم صهیونیستی و کاهش تهدیدات برای این رژیم انجام میشود، افزود: کشورهای حامی تروریسم و طراحی پروژههای خلق ناامنی در دنیای اسلام و ترور شخصیتهای اسلامی و انقلابی رسالت خود را در دفاع از رژیم جعلی صهیونیستی جامه عمل پوشاندهاند. گسترش ترور در دنیای اسلام که امروز به بلای خانمان سوز در کشورهای همسایه همچون عراق و سوریه و کشورهای افغانستان و پاکستان تبدیل شده است با مدیریت سرویسهای اطلاعاتی و هزینههای کشروهای وابسته به غرب با تامین منابع مالی و با حمایت جدی این پدیده شکل گرفته و به عنوان تهدید جدی شکل گرفته است. رژیم صهیونیستی نه تنها برای خاورمیانه که برای کل جهان تهدید است.

حجت الاسلام ابوترابی بیان کرد: نظام جمهوری اسلامی بر اساس آموزههای دینی به شدت با پدیده ترور ستیز دارد. ملت اسلامی ایران پیروان مدرسه عاشورا هستند. در مدرسه عاشورا مسلم بن عقیل میتوانست موجود پلیدی به نام ابن زیاد را ترور کند اما با پیروی از مکتب امیرمومنین(ع) از این اقدام خودداری کرد. در تفکر ما ابن زیاد هم ترور نمیشود.

وی تاکید کرد: گسترش ترور در منطقه در جهت منافع نامشروع مستکبران و مزدوران آنان و تهدید منافع اسلام ارزیابی میشود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار