نماینده ولی‌فقیه در کردستان:

کارگر در اسلام از جایگاهی والایی برخوردار است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» گفت: کار و کارگر در آموزه‌های اصیل، غنی و متعالی اسلام ناب محمدی (ص) از جایگاهی رفیع و شأنی والا برخوردار است کسب روزى حلال براى تأمین زندگى مانند جهاد در راه خدا است.
کد خبر: ۵۱۸۵۴۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ - 25April 2022

کارگر در اسلام از جایگاهی والایی برخوردار استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در کردستان فرارسیدن هفته کارگر پنجم تا یازدهم اردیبهشت‌ را به تمامی تلاشگران و زحمت‌کشان عرصه کار و جهاد و تولید تبریک گفت. 

وی با اشاره به فرموده پیامبر گرامی اسلام(ص) «مَن ظَلم اَجیراً أَجرَهُ احبَطَ اللهُ عَمَلهُ وَ حرَّمَ عَلیهِ ریحَ الجَنَّةِ» افزود: کسى‌که حقوق کارگرى را پایمال کند خداوند اعمال او را تباه و او را از بهشت محروم می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان گفت: جایگاه کار و کارگر در آموزه‌های اصیل، غنی و متعالی اسلام ناب محمدی(ص) از جایگاهی رفیع و شأنی والا برخوردار است تا جایی که کسى‌که به دنبال روزى حلال براى تأمین زندگى خود و خانواده‏‌اش مى‌‏رود، مانند کسى است که در راه خدا جهاد مى‏‌کند.

وی بیان کرد: هفته کارگر فرصت مغتنمی برای ادای احترام و قدردانی از مردان و زنان جهادگری است که در طول بیش از چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی به ویژه دوران سخت کرونا و تحریم‌های ظالمانه دشمنان، همواره با تلاش شبانه‌روزی، تعهد و پشتکار فراوان خود زمینه رشد، توسعه و پیشرفت کشور و استان کردستان را بیش از پیش فراهم کرده و اجازه ندادند که چرخ تولید متوقف شود.

پورذهبی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام کارگر و قدردانی از زحمات بی‌دریغ کارگران نجیب، دلسوز و زحمت‌کش استان کردستان و تبریک به یکایک آنان و خانواده‌های محترم‌شان یادآور شد: از این قشر تلاشگر انتظار می‌رود که در سال‌ جاری برای تحقق شعار سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» بیش از پیش تلاش کرده و متولیان این حوزه نیز ضمن تکریم واقعی کارگران، زمینه بهبود وضعیت معیشتی‌شان را فراهم کنند. توفیق روز افزون، سلامتی و سعادت همه عزیزان را از خداوند منان مسئلت می‌‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار