نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

متولیان فرهنگی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین عمل کنند

حجت‌الاسلام «پورذهبی» بر ارتقاء و پیشرفت هنر در جامعه تاکید کرد و گفت: متولیان حوزه فرهنگی در استان کردستان باید بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای جهاد تبیین تلاش نمایند و اقدام کنند.
کد خبر: ۵۱۶۰۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۰ - 13April 2022

متولیان فرهنگی بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و جهاد تبیین عمل کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان امروز به مناسبت هفته هنر انقلاب در دیدار و نشست صمیمی جمعی از هنرمندان استان کردستان در سنندج اظهار داشت: اگر از هنر به نحو احسن استفاده شود می‌توانیم شاهد بازخوردهای مثبت و مناسبی در جامعه باشیم.

وی به شاخصه‌های هنر انقلاب اشاره کرد و افزود: اخلاص، تعهد به کار، تخصص، پیشرفت و محتوای عالی و مناسب از شاخصه‌های برجسته و مهم هنر انقلاب است.

حجت‌الاسلام پورذهبی بر ارتقاء و پیشرفت هنر در جامعه تاکید کرد و گفت: متولیان حوزه فرهنگی در استان کردستان باید بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب و در راستای جهاد تبیین تلاش نمایند و اقدام کنند.

وی به ساخت سریال سنجرخان، یکی از قهرمانان کردستان اشاره کرد و ضمن ابراز امیدواری نسبت به ساخت این سریال تاکید کرد: سریال سنجرخان در عرصه ادبیات و هنر کردستان اتفاق مناسب و خوبی است و امیدوارم شاهد چنین اقدامات مثبت دیگری در جامعه باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با تاکید بر اعتمادسازی میان مردم و هنرمندان و مسئولان یادآور شد: هنرمندان می‌توانند با تولید محتوای امیدوارکننده با استفاده از زبان هنر در کنار واقعیت‌ها به افزایش اعتماد‌سازی در جامعه کمک کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها