نماینده ولی فقیه در کردستان:

مشکلات معیشت فرهنگیان پیگیری شود

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با تاکید بر پیگیری و رسیدگی به مشکلات مربوط به معیشت فرهنگیان از طریق آموزش و پرورش، گفت: توسعه و تعمیق باورهای دینی، انقلابی و ارزشی دانش آموزان نشأت گرفته از معلمان است.
کد خبر: ۵۱۶۳۰۹
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۲ - 14April 2022

مشکلات معیشت فرهنگیان پیگیری شودبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پورذهبی» نماینده ولی فقیه در کردستان عصر امروز (پنجشنبه) در دیدار مدیرکل جدید و معاونان آموزش و پرورش کردستان اظهار داشت: ارتقای کمی و کیفی آموزش و پرورش مسأله بسیار مهمی است، لذا باید برای پیشبرد برنامه‌های عرصه تعلیم و تربیت در حوزه‌های مختلف تلاش جدی صورت گیرد.

وی با تاکید بر پیگیری و رسیدگی به مشکلات مربوط به معیشت فرهنگیان از طریق آموزش و پرورش، گفت: توسعه و تعمیق باورهای دینی، انقلابی و ارزشی دانش آموزان نشأت گرفته از معلمان است.

نماینده ولی فقیه در کردستان خواستار تقویت برنامه‌های امور تربیتی و توانمندسازی معلمان شد و ابراز امیدواری کرد با همراهی و همکاری مجموعه، برنامه‌های آموزشی و پرورشی استان پیگیری و شاهد رشد و کسب نتایج هرچه مطلوب‌تر در این حوزه باشیم.

پورذهبی بیان کرد: کسانی که در آموزش و پرورش فعالیت و خدمت می‌کنند، انسان‌های خوش‌نامی هستند که برای همه آنها آرزوی موفقیت و سربلندی می‌کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها