نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان:

ظلم‌ستیزی جوهره ذاتی انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام «پورذهبی» با بیان اینکه ظلم‌ستیزی از ویژگی‌ها و جوهره ذاتی انقلاب اسلامی است، گفت: باید ظلم و زورگویی روزافزون رژیم صهیونیستی و جنایت آنان برای جامعه به ویژه نسل جوانان بازگو شود.
کد خبر: ۵۱۶۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ - 17April 2022

ظلم‌ستیزی جوهره ذاتی انقلاب استبه گزارش دفاع‌پرس از کردستان، حجت‌الاسلام «عبدالرضا پور ذهبی» نماینده ولیفقیه در استان کردستان امروز در جلسه سیاستگذاری و برنامه‌ریزی روز جهانی قدس در استان کردستان که در دفتر نماینده ولی‌فقیه برگزار شد، با تبریک ماه مبارک رمضان و میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار داشت: روز قدس بیشتر به عنوان یک بحث سیاسی و با شعار مقابله با استکبار مطرح می‌شود که می‌طلبد جامعه دانشگاهی و فرهیختگان این مهم را بازگو کنند.

وی با تأکید بر اینکه مسائل عقیدتی و ظلم‌ستیزی که مورد تأکید رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز است، تبیین و سرلوحه کار قرار گیرد، گفت: امام حسین (ع) شاخصه انسانیت را در «دین‌داری، حریت و اینکه انسان از قیامت واهمه داشته باشد»، دانسته که این صفات در رابطه با این روز نیز صدق می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان با بیان اینکه ظلم و زورگویی روزافزون رژیم صهیونیستی و جنایت آنان در کشتار انسان‌های مظلوم و بی‌گناه برای جامعه به ویژه نسل جوانان بازگو شود، تصریح کرد: ظلم‌ستیزی از ویژگی‌ها و جوهره ذاتی انقلاب است، نظام‌مقدس در برابر جبهه استکبار قرار گرفته اما برخی حکومت‌ها ورود به ظلم و تعدی به حقوق دیگران را حق طبیعی دانسته، در حالی‌که این از دیدگاه اسلام و بشریت محکوم است.

وی هر گونه جنگ، کشت و کشتار و خون ریختن انسان‌ها را محکوم کرد و افزود: بررسی‌ها حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی خودشان با هدف رسیدن به اهداف پلیدشان جنگ را راه انداخته و در این راه خون فلسطینیان را می‌ریزند. 

حجت‌الاسلام و المسلمین پورذهبی در بخشی پایان سخنان خود با تأکید بر اینکه سخنرانان مراسم روز جهانی قدس در استان کردستان مختصر صحبت کرده و جان کلام و مطالب مهم را مطرح کنند، ادامه داد: پیشنهاد می‌شود در پنجشنبه آخر ماه مبارک رمضان یک روز قبل از راهپیمایی روز قدس، نشستی با حضور کارمندان ادارات برگزار و ماهیت روز قدس و چرایی ظلم‌ستیزی تبیین شود تا آنان نیز این مهم را به خانواده‌ها و اطرافیان خود منعکس کنند.

وی اظهار کرد: انتظار می‌رود در رابطه با برنامه‌های روز جهانی قدس در استان کردستان از کارهای کلیشه‌ای و حالت مراسمی و مناسکی خارج شده و همه با هم ضمن حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس و سر دادن فریاد با صلابت علیه رژیم صهیونیستی، ماهیت و علت اصلی جنگ و اهداف سران استکبار جهانی را تبیین کنیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان کردستان ابراز داشت: امیدوارم در این ایام مبارک و با سیاست‌هایی که دولت سیزدهم در پیش گرفته است، بهترین‌ها برای مردم ایران رقم بخورد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها