شهید علی‌آبادی: به احکام اسلام عمل کنید

شهید علی علی آبادی در قسمتی از وصیت‌نامه خود آورده است: «مردم عزیز به شعائر و احکام اسلام عمل کنید.»
کد خبر: ۵۱۲۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۰:۲۱ - 22March 2022

شهید علی‌آبادی: به احکام اسلام عمل کنید

به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع‌پرس، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید!

وصیت‌نامه شهیدعلی علی‌آبادی

«بسم الله الرحمن الرحیم

با درود فراوان بر آقا امام زمان (عج) و نائب بر حقش امام خمینی، با سلام بیکران بر شهدای صدر اسلام از کربلای حسینی تا کربلای ۵ ایران، درود بر خانواده معظم و مقاوم شهدای ایران که با فدای جوانان خود اسلام را یاری می‌کنند. سلام بر امت قهرمان و شهیدپرور ایران که زیر بمباران‌های دشمن ندای الله‌اکبر سر می‌دهند.

اینجانب کوچکتر از آنم که برای شما پیام دهم مردم عزیز مسلمان به شعائر و احکام اسلام عمل کنید از هر جنبه‌ای متشرع و پایبند به دستورات اسلام باشید در آداب و معاشرت و پوشش میانه‌روی کنید، نسبت به خمس و زکات و احترام به همسایگان و صله رحم و صدقه دادن احترام به پدر و مادر و تربیت اولاد حساس باشید، هرگز از همدیگر کینه به دل نگیرید.»

منبع: فارس

انتهای پیام/ ۹۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار