شهید «علی قاسمی»:

دشمن هرگز نمی‌­تواند با خشم مقدس و انقلابی ملت مقابله کند

در فرازی از وصیتنامه شهید «علی قاسمی» آمده است: ملت قهرمان در طی این چند سال با مقاومت دلیرانه خود اثبات کرد که سلاح­ها هرگز نمی‌­تواند با خشم مقدس و انقلابی ملتی مقابله کند.
کد خبر: ۵۱۲۵۴۳
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۳ - 18March 2022

دشمن هرگز نمی‌­تواند با خشم مقدس و انقلابی ملت مقابله کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از ساری، دفاع مقدس گنجینه‌ای ماندگار از حضور عارفانه انسان‌های برگزیده خداست که شهادت‌طلبی، ایثارگری، گذشت، شجاعت، رشادت، مردانگی و جوانمردی را می‌توان از جمله خصوصیات بارز شخصیتی و اخلاقی‌شان نام برد.

همانان که جان برکف برای دفاع از دین و ناموس، ارزش‌ها و آرمان‌های این نظام دل به جاده زدند و در کربلای ایران حماسه‌های بی‌بدیل خلق کردند و بر دشمن بعثی پیروز شدند. شهیدانی که هر کدام‌شان نمونه و الگوی ایستادگی و مقاومت هستند.

«علی قاسمی» یکی از ۱۰ هزار و ۴۰۰ شهید استان مازندران و اهل شهرستان «آمل» است که در ادامه وصیت‌نامه این شهید را از نظر می‌گذرانیم.

«علی قاسمی» فرزند «نظامعلی» ۲۷ اسفند ۱۳۴۱ در آمل به دنیا آمد و در تاریخ ۱۳ تیر ۱۳۶۵ در منطقه عملیاتی مهران به شهادت رسید.

فرازی از وصیت‌نامه شهید

بشاتبید به سوی آمرزش پروردگار خویش و به سوی بهشتی که پهنایش آسمان­ها و زمین را فرا گرفته است و برای پرهیزکاران مهیاست؛ و اینک که بعد از مدت­ها دوری و فراق فیض حق­ تعالی نصیب‌­ام گشت و با یاری حق­ تعالی که توانستم حضوری هرچند کم در سنگر‌های دفاع از اسلام عزیز و انسانیت مظلوم پیدا کنم کلماتی چند برای سفارش و تذکر می­‌نویسم تا سندی باشد بر عزم استوار امت قهرمان در ادامه این نبرد سرنوشت­ ساز و نیز پیمان­ نامه‌­ای دوباره با شهیدان انقلاب اسلامی عزیزمان که با رهبری‌­های خردمندانه امام عزیز و ایثارگری­‌های شهیدپرور وقتی که برای هدایت بر ظلم و استبداد ۲۵۰۰ ساله شاهی پیروز شود امروز در ادامه رسالت آزادی­‌بخش خود درگیر جنگی ناخواسته شده است.

دشمنان خفاش­ صفت تاب نورافشانی خورشید عالم آرای اسلام را که اینک در سرزمین مسلمان مهدی (عج) طلوع کرده است، ندارد ولی نمی­‌دانند که فجر صادق، صبح نوید نابودی شب ظلمانی جهل و ستم را می­‌دهد؛ لذا با تحمیل این جنگ بر ما قصد خاموشی نور الهی را دارند غافل از آن­که شما ملت قهرمان در طی این چند سال با مقاومت دلیرانه خود یک بار دیگر پیروزی خون بر شمشیر را اثبات کردید و به فرمان امام عزیزمان به دنیا نمایاندید که سلاح­ها هرگز نمی‌­تواند با خشم مقدس و انقلابی ملتی مقابله کند.

شما به دشمنان ما نمایاندید که آن­ها شاید بتوانند قلب ملتی را که به خداوند سبحان تکیه کرده است با تیغ بدرّند ولی هرگز نمی‌­توانند اراده آن­ها را برای رسیدن به فلاح و آزادی و استقلال از بین ببرند. اما بدانید که راه ما به اتمام نرسیده است. باید تا رسیدن به شهر توحید به حرم مطهر اباعبدالله الحسین (ع) با صلابت و استواری ایستاده‌­اید و از مصائب و مشکلات نهراسید زیرا که به قول شهید مظلوم بهشتی، بهشت را به بها می‌­دهند و به بهانه نمی‌­دهند.

اینک به ندای غریبی حسین (ع) بار دیگر در کربلای ما طنین‌­انداز شده است و عاشقان را دعوت به سفر کرده است. دروازه‌­های شهر جهاد منتظر قدم مشتاقان حق­‌تعالی است. بر مرد حق بسیار خطاست که در بستر خوشی و آرامش دنیا بماند و سعادت جاودانی جوار الله را با لذات دنیوی معاوضه کند. اسلام عزیز تکلیف ما را معین کرده است. حضور در جبهه و ادامه این دفاع مقدس تکلیف الهی ماست «یا لَیتَنا کُنّا مَعَکُم».‌ ای کاش ما در کربلا با شما بودیم و به فوز عظیم نائل می‌­شدیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار